Gå til innhold

God bil for 50.000 - 60.000 kr?

Ranger emnet


Goodolamerican

Anbefalte innlegg

Du sier at v6 utgaven av stratusen er bedre? Jeg har hørt at automat kassen er dårlig?

Jeg er ganske så sikker på at det blir stratus da...

 

 

VÆR SÅ SNILL og hør etter når folk klager på kvaliteten til chrysler.. Chryslers biler fra den tiden er noe DRITT.

 

Onkelen min har skiftet kasse 2 ganger (aut.), nå har bilen stått i årevis med ødelagt kasse for tredje gang. En kompis av han skifta kasse 2 ganger,(aut).

Broren til en kompis av meg kjøpte samme bil (man) på tross av at jeg advarte han, han trodde/håpet manuellkassene var bedre enn aut. noen måneder senere var kassa hans gått også.

 

om du nå alikevel kjøper deg en stratus; vil jeg bare si en ting på forhånd, så jeg slipper å ta det opp når kassa di ryker; HVA VAR DET JEG SA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i helvette da!

 

Typisk at slike biler kommer nå. Midt i militærtjenesten. Regner med å kjøpe bil til våren, neste år. Vil ha noe stort noe med motor... Denne var interessant.

 

Ifølge VW helten i min omgangskrets var disse plaget med elektriske feil, men men. Artig med skikkelig motor :P

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Stratus 2.0 97-mod (man) (gått litt over 200 000 km). Måtte nettopp bytte girkasse (falt ut av 3-giret noen ganger), og det må nok også du regne med å gjøre dersom dette ikke er gjort. Motoren virker litt "død", og det er ikke akkurat noe særlig futt i den (dette kan skyldes at den har vært taxikjørt. Altså intensiv kjøring over kort tid). Chrysler er en grei bil, den er fin å se på og virker "voksen", men du må nok regne med diverse småproblemer med den. Nå for tiden hyler bremsene mine når jeg bremser.. utrolig irriterende og flaut. Ble nettopp påkjørt, og bilen må sendes inn til reparasjon snart. Regner med jeg at jeg fikser dette da. Jeg vil ikke fraråde deg å kjøpe Chrysler stratus av denne årgangen, da du kan få veldig mye bil for pengene dersom du finner et velholdt eksemplar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste Chrysler Stratus fra denne perioden er 2.0L(at), disse har hatt problem med girkasser og toppakninger.

 

Derimot V6'n har LITE problemer i forhold til snittet i bilparken i Norge.

Mvh. Hans -

 

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår