Azzido Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Utrolig trist. En ting er sikkert, jeg skal roe meg ned! Ligger nesten alltid under lappe-grensa, men nå blir det mer skjerpings! Kan ikke forestille meg så kjedelig det må være. Du har min dypeste medfølelse. ja best å roe seg, fått min lærepenge.... i morra blir det å skrive brev til juristen sammen med begge arbeidsgiverne mine samt ett skriv ifra meg... bare jeg får lov til å kjøre moped er jeg fornøyd ;) når jeg får lappen engang skal jeg bli fast inventar på bane og heller kjøre rolig ellers... i værste fall ha integran som kose bil og en dau jobb sliter ellers ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radiaki Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Kondolerer, men ja.. er vell på sett og hvis greit da 145 i 90'n er en smule drøyt.. bare synd lærepengen ble så kraftig. Siter (*) BMW Z3 Coupe 2.8 (*) 1999 BMW 520i touring (x) 1996 BMW E39 535i manuell (x) 1988 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Kondolerer, men ja.. er vell på sett og hvis greit da 145 i 90'n er en smule drøyt.. bare synd lærepengen ble så kraftig. ja var nok litt i meste laget ja... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 men nå som jeg får en del tid til overs og mest sannsynlig beholder bilen så blir det endel ting som vil bli gjort med tanke på neste sesong og banekjøring... tror jeg går for rein baneracer nå punkter som blir forbedra: -fullføre eksos med toda -mügen airbox -bur fra stolene og bakover -skikkelig 4 punkt seler isteden for de 3 punkt selen jeg har -selge 17" felgene og erstatte med lette 15/16" felger som det kommer slicks på -ut med baksetene -bremser (slanger, skiver, klosser, bremsevæske osv) går for større og bedre -nye og bedre foringer osv... -coilover kit som dere skjønner så blir det spart masse penger nå hver måned med tanke på bensin osv som jeg ikke bruker... så håper jeg stiller sterkere neste sesong ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarius Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 velkommen i klubben ståle. men jeg har fått den igjen da:D hehe Siter Member of BMW Car Club Norway -98 E36 316i Touring http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=108392 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=49048 Det viktigste er ikke å vinne,men å spinne og husk. Bruk vett, ligg bredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Hva legger egentlig politiet i kompiskjøring..? Å kjøre med kompiser er vel ikke straffbart..? :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Hva legger egentlig politiet i kompiskjøring..?Å kjøre med kompiser er vel ikke straffbart..? :D er vel ment sånn at vi girer hverandre opp? ikke sikker faktisk... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 2 gutter som venter på sin dom mens politiet går imellom videoen... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Oi..hvor sitter blålysene hen på den a? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 den volvoen har jeg sett i aksjon før..! rett etter 2 felten fra horten mot tønsberg.. lurer på om jeg skreiv nummeret på den i jobb bilen og! kanskje vi fra tønsberg kan komme og besøke deg på hof da :P Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Oi..hvor sitter blålysene hen på den a? tåkelysa og grillen tror jeg... men ikke akkurat det jeg fokuserte på når jeg blei stoppa... 2mMy: bare å komme på besøk ja ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 La bilen ut til salgs for morro i dag... om noen er intr i å gi 259k så går den... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1136804 Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 La bilen ut til salgs for morro i dag... om noen er intr i å gi 259k så går den... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1136804 du glømte å skrive norges råeste da!:P jeg vil påstå det i allefall. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 du glømte å skrive norges råeste da!:P jeg vil påstå det i allefall. det er en bit andre får vurdere, men skiller seg jo ut da ;) men takk for komplimentet... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 tar det pent, kanskje dette som måtte til for å roe meg ned... Ikke vær så sikker på det. Jeg fikk en fartsbot 2 uker etter at jeg fikk lappen igjen. Jeg spurte juristen om jeg fikk kjøre moped når jeg mistet lappen. Det var lov så lenge man har mopedførerbevis eller om det sto merket i førerkortet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg