Gå til innhold

Tråden om min 98' Integra Type R (ny og bedre tråd)


Azzido

Anbefalte innlegg

blir endel glaning ja... litt spesielt når jeg og kompisen min med hvit integra kjører sammen... min bil de ser på...

 

kan vel også fikse ett bilde av motorrommet... ikke noe stress det...

ikke rart de ser på din da:) er jo grisefet. beby blå er vel det eneste som er råere! haha. ja det hadde vært fint!:)

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ikke rart de ser på din da:) er jo grisefet. beby blå er vel det eneste som er råere! haha. ja det hadde vært fint!:)

 

blå bil vekker oppsikt det oxo ;) hinter da til en vis spesiel e36 325i coupe jeg hadde i fjor ;)

 

ellers så har du et foreløpig bilde av motorrommet her...

DSCF3806.sized.jpg

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blå bil vekker oppsikt det oxo ;) hinter da til en vis spesiel e36 325i coupe jeg hadde i fjor ;)

 

ellers så har du et foreløpig bilde av motorrommet her...

DSCF3806.sized.jpg

hehe.. jeppda. var fin den:).. hmm, helst et som var bare motor rommet da:) hehe.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen vært til Eu kontroll i dag noe som endte i "kjøreforbud"

 

De bakre hjullagra var totalt utslitt, noe jeg igrunn ikke har merka noe til...

eneste som jeg har lagt merke til var at det kom litt mere støy bakfra når jeg bytta til sommerdekka, noe som jeg trodde var dekkstøy...

 

så da blei det bestilt hjullagre via min lokale honda forhandler tidlig i dag, delene er blitt sendt med express så jeg har de i morra midt på dagen ca... blei sendt ifra sverige i dag...

 

haster litt med tanke på gatebil til helga og en helligdag innimellom alt dette... så håper ting går i orden og at jeg kan stille på gatebil som planlagt ;)

 

men sånn positivt så hadde de ikke noe ellers å kommentere på eu kontrollen ;)

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen friskmeldt igjen. var en fryd å kjøre bilen, merka faktisk forskjell nå... mye mindre støy som jeg igrunn trodde var dekkstøy fra starten av samt at den lå bedre på veien?

 

ihvertfall total skru tid endte på 1 1/2t. syntes ikke dette er så ille med tanke på at ting satt godt fast, jeg har aldri vært borti sånt før osv ;)

 

her er bilde av ny og gammel del...

 

DSCF4881.sized.jpg

 

DSCF4880.sized.jpg

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte du bytte heile spindelen?

 

Gikk det ikk an å at utav lageret?

 

jeg måtte ikke... men honda jeg bestilte ifra sa det var likegreit... da gadd jeg ikke å kverulerer på det... blei enklere å bytte da oxo siden jeg slapp å bruke presse for å få ut de gamle lagra samt få inn nye ;)

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg måtte ikke... men honda jeg bestilte ifra sa det var likegreit... da gadd jeg ikke å kverulerer på det... blei enklere å bytte da oxo siden jeg slapp å bruke presse for å få ut de gamle lagra samt få inn nye ;)

 

 

Mye dyrere?

Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår