Azzido Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 hehe... Mye fint der ja. Gleder meg til å se bildene. Kjenner du fotografen eller? Siden han gidder å jobbe på 1.mai? Hvor skal prosjektet videre nå da? Gleder meg til å følge med på det. kjenner fotografen ja ;) prosjektet står litt på stedet hvil nå... må få spart opp noen midler igjen... lakk, felger, dekk, panser kom på ca 50.000,- skjer vel ikke store forandringene føre til vintern igjen tror jeg.. nå skal jeg bare nyte sommern og få med meg så mange treff som mulig... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Staale, bilen din er enda penere i virkeligheten :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Staale, bilen din er enda penere i virkeligheten :) takker :) hvor så du den? Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodden Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 bil er hobby og en hobby koster penger ;) enkelt og greit... Godt sagt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 takker :) hvor så du den? sikkert på varemessa elns, der jeg så den, nyyyyyydelig bil... Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 takker :) hvor så du den? Utenfor Motorfestivalen, Hellerudsletta. Den sto der heldigvis da jeg skulle dra, kom i bil til, og så den gule bilen på lang avstand, "Å, der er Azzidos nydelige Integra!", og ingen skjønte bæret :D Igjen, helt nydelig bil! De sorte felgene blir litt mer "borte", hvis du skjønner, på bilder, men IRL passer de bilen helt perfekt! :) Gratulerer med rå bil! :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Utenfor Motorfestivalen, Hellerudsletta.Den sto der heldigvis da jeg skulle dra, kom i bil til, og så den gule bilen på lang avstand, "Å, der er Azzidos nydelige Integra!", og ingen skjønte bæret :D Igjen, helt nydelig bil! De sorte felgene blir litt mer "borte", hvis du skjønner, på bilder, men IRL passer de bilen helt perfekt! :) Gratulerer med rå bil! :) oki ;) takk, ganske så fornøyd selv oxo nå ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 eller var jeg ute å knipsa litt i dag... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EivindSvendsen Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 eller var jeg ute å knipsa litt i dag... Synes bilen din var finere før jeg....men er jo fet nå oxo=) Siter Jeg er deilig og kjører lada med masse turbo-trøkk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Synes bilen din var finere før jeg....men er jo fet nå oxo=) alle har forskjellig smak... men sort bil er noe som faller i smak hos veldig mange... for min del så var jeg lei av sort bil og ville prøve noe nytt ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Da fikk jeg montert inn baksetene i kveld som var siste rest etter lakkeringa... totalt endte det med 1 skrue til overs... fornøyd da ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Fikk da montert shortshiften i helga samt stilt ut på maxpower treffet i kr.sand... her er noen bilder... ^raven^ sin itr ved siden av min... Blank nok for anledningen? ;) Teaser bilde som blei lagd etter treffet... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 svart er fin farge. med gul, da legger jo ALLE merke til bilen da! du har sikkert merka en del folk som har glana el? hehe Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 ta et stort nær bilde av motor rommet da er du snill?!:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 svart er fin farge. med gul, da legger jo ALLE merke til bilen da! du har sikkert merka en del folk som har glana el? hehe blir endel glaning ja... litt spesielt når jeg og kompisen min med hvit integra kjører sammen... min bil de ser på... kan vel også fikse ett bilde av motorrommet... ikke noe stress det... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg