Gå til innhold

Legg ut bilder av en bil du har solgt / kræsja som du savner!

Ranger emnet


Gjest //TCCW

Anbefalte innlegg

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilene til morra mi...

Lærte tross alt å kjøre i Balenoen, så litt trist er det jo.

Skjedde for 1,5 måned siden... en fyr som kom kjørende i motsatt kjørefelt og fikk sleng på bilen og ikke greide å rette opp.

 

DSC00320.jpg

 

Ble kondemnert, for store skader.

 

Så, 6. Mars kjøpte vi en 03 Golf IV 1.6 FSI Highline, veldig årleit bil med masser av utstyr.

I går, nøyaktig èn måned -en dag, skjedde det igjen. En dust brøyt vikeplikten sin i et kryss og måker rett i fronten.

I dag kom det telefon fra Møller skadeverksted, bilen blir kondemnert. Girkassa hadde bl.a. knust. Skader for 180.000,- foreløpig.

 

DSC00485.jpg

 

DSC00487.jpg

 

DSC00489.jpg

 

DSC00491.jpg

 

Så nå må hu ha ny bil igjen...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eonVR6: meget søtt sagt, fikk nesten en tåre i øyekroken av å lese det.

Det der hadde vært skikkelig skremsel som 1840.net kunne brukt i sin kampanje for å få ned ulykkestallene blandt ungdom i trfaikken.

Hjleper ikke stort å se bilder av bilvrak og høre historier fra pårørende, når mange av de unge sjåførene har et nærmest religiøst forhold til bilen sin.:peace:

Kondolerer forresten.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner min kjære "93 2.9 VR6. du var alt for meg, du ga meg turtall jeg ga deg bensin. Vi utfylte hverandre på en måte kjetterske hunder aldri vil forstå, du spant, jeg var sint. Jeg var ung og sint, du var mitt utløp for sinne. Vi lå der sammen i 160-240 å sloss mot andre, men mest mot oss selv. Jeg bygget deg helt opp, ga deg til og med imsdal som kjølevann av og til. Kun det beste var godt nok for deg, Formula olja likte du godt og 215/40 "17 var akkurat din skostørrelse. Husker enda den dagen jeg hentet de sammen med deg du hamret av fryd, vi brukte 4 timer i vasken. Jeg staset deg helt opp, nypolert og fin med nye sko på. Jeg satt meg inn og ga deg en klem, for du var min eneste bestevenn.:shake Vårt forhold varte kort og jeg angrer alt jeg ikke fikk gjort med deg. 10 mnd fikk jeg sammen med deg, de 10 beste i mitt liv. Du reddet livet mitt mer en 1 gang og jeg ditt:tannløs Men så kom dagen, en solfull Torsdag den 16/3 2005 kl 15 kom jeg fra jobb, å vi ble et offer for Norges dårlige veier, Helseomsorgens svikt og skjebnen. Der i krysset kom det en gammel dame med psykiske problemer i en Ford eskrot som kuttet svingen. Dær lå jeg utenfor deg og krøp tett inntil deg. Jeg brydde meg ikke om mine egne skader og krøp mot din front. Du blødde fælt med olje og jeg hørte bunne falle ut av deg, du tok dit siste sukk.

 

Der lå jeg på sykehuset og så ut av vinduet. uten deg..:( :shake :puke

 

<3 YOU WHIL NEVER WALK ALONE <3

 

 

Du har ikke prøvd disse jentene så alle snakker om ? ;) Hører rykter om du kan bli enda mer gira på dem faktisk :) Hehe..

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PrimeraGT-3.jpg

PrimeraGT-4.jpg

Dette var den aller første bilen jeg kjøpte. Som 19-åring. Den gav meg helt klart mange gode minner som jeg aldri vil glemme. Da jeg solgte den i 2002 angret jeg VELDIG. Men jeg vil alltid savne førstebilen min litt :(

 

Hvis noen vet hvor den går nå eller har andre bilder av bilen hadde det vært artig!

 

Den har jeg faktisk sett i Moss, men godt mulig det var før du kjøpte den og at jeg bare tror det pga skilt bokstavene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke prøvd disse jentene så alle snakker om ? ;) Hører rykter om du kan bli enda mer gira på dem faktisk :) Hehe..

 

Damer å bil kan ikke sammenlignes, nevn en gang du satt deg i noen andres bil og din egen har nektet og starte for den var sjalu???

 

Takker for alle kondolanser, sliter enda med hofta og hodepine. værst er det vell med at jeg savner bilen på fine kvelder. mye av det.

 

Vr6 det er liksom i hendene mine vis dere skjønner?

X`er: Din mor og en del Vr6`er

Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjøpte en kompis av meg i fjor(?). Kasta inn en flaske til NOS, kjørte til det ikke funka mer, fiksa den og solgte den videre... Tror faktisk det var ei jente(!) som kjøpte den hvis jeg ikke husker helt feil

 

 

Jepps, veit.. han drepte jo bilen.. hører det ikke er så god tone mellom han og hun som har kjøpt den nå.. hun har vist fått masse problemer med den.. snakket med henne her om dagen, den skal visst være i orden igjen nå.. men ho skal visst kvitte seg med den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår