Brede Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Har en gammel Sierra som lekebil. Har tatt ut alt interiør unntatt setene foran og den delen av dashbord med speedo o.l. Har også fylt mere luft i bakdekkene. Er det noen andre enkle grep som en ikke-mekaniker kan gjøre for å gjøre det lettere å slenge med ræva? Siter 1999 Ford F250 m. 2003-2005 lykter og grill 2003 Chevrolet Trailblazer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Heisann... Sveise sperre, så kan du sladde som bare det :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 fyll vindusspyletanken med olje, borr hull og fest dysene til vinduene i hjulbuene. Så er det bare å "spyle vinduene" når du skal sladde :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Senk den.. stivere fjører å dempere. Gode foringer. er det en med servo.. så bytt til ikke servo tannstag Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Du kan stuke den forran, kapp fjørene i to og sveis diffen. Da blir den sladd venlig. :) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brede Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Jeg gidder ikke å gjøre noe med fjærene, det er for mye jobb for meg. Har sånn halvveis planer om å sette spyler-dyser i hjulbuene ja. Men da blir det seperat fra vindusspylinga selvfølgelig. Må jo kunne spyle ruta oxo. Sveise sperre? Er det noe å kjøre med om sommeren da? Det er ikke en jordebil, jeg kjører den til jobb og har tenkt å ha den ei stund så jeg vil ikke at noe skal ryke. EDIT: Er forresten ikke servo på den. Siter 1999 Ford F250 m. 2003-2005 lykter og grill 2003 Chevrolet Trailblazer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Kappe 2 runder bak, lettere å kontrollere i sladd, piggfrie vinterdekk bak...(legg dekka i olje i noen dager) Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Sveis sperre, ikke noe p roblem å kjøre med det. sliter litt mer dekk bare. Vær grundig med sveisingen og rensk skikkelig opp i diffen etterpå Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luzifer Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Har kjørt sierra i flere år med sveisa sperre, ikke noe problem! Jeg hadde gjort det tvert om jeg skulle være så uheldig å kjøpe meg en IS igjen! ;) Siter To hot for heaven, to fucked up for hell... http://www.dudez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Bytte støtdemperene med firkantrør? :) Jeg bytta bladfjørene på en bil en gang med firkantrør, den spant GODT! :D EDIT: glem det, la ikke merke til at dette var en bruksbil og ikke en jorde-bil Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 sperre is the word! Rens skikkelig opp for olje i kardangen, og sveis sammen driten.. Men som jeg sa, pass på å få det rent før du sveiser! Å drive å tukle med dårlig sveiset sperre er ikke noe morro.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Overlig stiv kregningshemmer bak skal visstnok gjøre underverker for overstyrtheten. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brede Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Overlig stiv kregningshemmer bak hørtes bra ut. Går det an å sveise det? Sveise et stag mellom dempertårna bak? Dempere og fjærer skal aldri byttes på bilen så det er ikke noe problem, bare lurte på om det gikk an å sveise det og om det funker. Siter 1999 Ford F250 m. 2003-2005 lykter og grill 2003 Chevrolet Trailblazer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Sierraen er egentlig ganske så sladdevennlig orginaltm også dn, må bare venne deg til den pittelitt Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Overlig stiv kregningshemmer bak skal visstnok gjøre underverker for overstyrtheten. japp, eller hekt av den foranhappyhappy Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg