Gå til innhold

Tråden om Golfen min

Ranger emnet


kimoajajaj

Anbefalte innlegg

Så var det på tide med liten oppdatering på golfen.

Fikk kalipper lakken i dag, så har holdt på litt ..

 

 

lakk.jpg

 

Lakken. Ble positivt overraska jeg, viste seg at det var to komponent lakk, en boks med lakk og en med hærder. Det fulgte også med en rensespray. Gitt for penga.

 

bremse.jpg

Før..

 

 

under.jpg

Her var jeg ferdig med 2 strøket, men jeg la enda et strøk før jeg ble ordentlig fornøyd.

 

 

felger.jpg

Da jeg var ferdig på begge sidene, måtte felga hentes og settes på..

 

felg.jpg

 

Syns det ble bra jeg!? Litt morsomt og få av de stygge fundo felgene!

 

Ellers så fikk jeg pakke fra powerzone på fredag. Denne skulle ifølge dem (sendte mail tidligere i uka og etterlyste instrument bakgrunnene) komme i denne pakken. De var fra før skyldig meg to momo skulderputer som jeg allerede hadde betalt. Pakken kosta 699,- (prisen på skivene), men det eneste som var i pakken, var de skulder putene som jeg allerede hadde betalt. Fy faen så de messer. Ringte til dem med engang, og fikk beskjed om å ringe tilbake på Tirsdag. Det syns jeg var DÅRLIG.

 

Synd at de roter så mye, når de har så mye braa..

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gleder meg til å se bilde av den ferdige bilen! Fin bamse btw :D Har sansen for at folk gidder å fixe opp ditt og datt. Synd ikke flere gjør slik du gjør, og legger det ut på nettet. Alltid morsomt å se. Hvor mye penger har du brukt på deler til bilen nå da?? Du handler jo noe ekstremt... ;) Etterhvert ville jeg prioritert å få god lyd i bilen om jeg var deg (dette trenger man mer enn en basser for å oppnå)

peace.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vwgolf2 ja det vil stå MOMO nedover? Hvordan ser dine ut?. Jeg satt også og tenkte litt på måten det var skrevet på, man kan jo bli litt forvirra.

 

Ellers så fikk golfen se dagslys i dag, etter at nye baklykter og mono visker var montert. Må få på "fronten snart" men ellers blir det ikke så værst.

 

For de som ikke har merka det, så har jeg ikke gjort noe innvendig enda, jeg skal vente til jeg får instrument skivene, slik at jeg kan gjøre alt på en gang, instrument skiver skal på, blåe diode pærer skal settes i, rattet skal settes på, pedalene, alu mattene skal bøyes til og skulder putene settes på :) Jeg er litt usikker på om jeg skal lakkere de rammene rundt lufte slusene, siden interiøret er ganske fint, så lurer jeg nesten på om alt skal få lov til å være svart..

 

 

Golfut7.jpg

 

Golfut9.jpg

 

Golfut10.jpg

Føltes godt og få av fundoene!

 

Golfut5.jpg

Potta ble ren (ja jeg vet at lakken flasser litt der:(

 

Golfut4.jpg

 

Golfut3.jpg

 

Golfut8.jpg

Der einarms vischer

 

Vellvell det var det for denne gang!

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare få tråden min tilbake på første sida jeg hehe:)

 

I får jeg tak i sotfilm, muligens toppstripe, så da blir det soting på Søndag hvis jeg har nok overskudd igjen hehe.

 

Rutene skal ut og sotes , slik at det ikke blir noe jalla. Skal selvfølgelig ta en del bilder av prosessen..

 

 

Vellvell

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Skal du sote alle rutene?

Hvor mye kan man sote frontrute og sidevinduer?

Bak er det vel ingen grense? Men det ser jo rimelig rart ut med bare sota bak syns jeg

 

skal ikke si noe sikkert.. men trur det var slik at sideruter foran skal ha 75% lysgjennomskinn eller noe.. og frontruta 87%.. husker ikke helt åssen det var.. men skal vel en del til å få godkjent film på sideruter foran.. om ikke legen din kan gi en grunn

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal sote de tre bakre rutene mine med 24% film.

 

Kalles vell egentlig for "typisk råner soting", men jeg legger heller såppas mørk film at det vises, på de tre bakre rutene, enn en lys film over hele fjøla, på grunn at jeg ikke gidder å legge en hel masse arbeid i å legge en film som nesten ikke vises!

 

Syns det er tøft med sot på de tre bakre jeg:)

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår