Gå til innhold

Tråden om Golfen min

Ranger emnet


kimoajajaj

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk litt stuff i dag !:):):)

 

golfdelermer 002 (Small).jpg

 

Baklykter,tåkelys, Bonrath visker, ventil hetter og lakk

 

 

golfdelermer 004 (Small).jpg

Syns disse lyktene er fine jeg !

 

golfdelermer 007 (Small).jpg

Visker!:)

 

golfdelermer 009 (Small).jpg

 

Den rette fargekoden til instrument nåler.. spør pent og jeg røper koden ! =) (se etter, den står på korka!:)

 

Forøvrig fikk jeg visker hos Hotshop AS, de gjorde en ganske BAD feil med bestillinga mi. Jeg måtte betale MOMS av kr 2190,- (som var ink. moms fra før), så jeg må ringe og kreve litt penger tilbake! Viskeren med porto kom seg på 2859kr, det blir jo litt i meste laget!

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vunnet i lotto eller.noe ? Hanlder jo deler for graps mye penger ... Like min baklykter - har blitt mobba litt for dem - fargene er helt kriminelle - kjøre lysene er lyse røde - bremse lysene er rosa . Blinklysene er lyse gule . Og når jeg da i tilleg har JOm sine blinkende pærer ( med mange farger ) som rygge lys blir det kanskje litt mye :P

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering på golfen.

 

Bestilte Foliatec kalipper lakk på Mandag, håper på å få den til helga. Fikk mail fra Powerzone i dag om at de hvite instrument skivene mine nå var på vei til meg.

 

Ellers er det soting av ruter som er på dags ordenen. Alt avhenger av hvor fort jeg får tak i sotfilm. Rutene skal ut..

 

Må også vurdere lakkerings dilemmaet på fangeren. Kjøpe lakk på sprayboks hos vag forhandler eller? Er den lakken lett og bruke/bra?

 

Har fjerna litt rust i fronten og malt litt:

 

front.jpg

 

Tok av fløytene og pusset dem litt og dusjet dem med litt lakk, ser så teit ut med rustene ting bak grillen, det vises så godt igjennom rillene.

 

Ellers så pussa jeg ned og rengjorde litt her og der og penslet på Arcanol, virker som en god maling. (Brukte den bla. på gravemaskinen til fattern)

 

Forresten sonick , har nok ikke vunnet i lotto nei.. . Jobber og sliter på Ica Sparmat jeg ! =) hehe bor hjemme så det meste av lønningene går til bilen.. Bil for alle penga:)

 

Vellvell..

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte rattet hos Powezone, kosta 2599,- og ratt navet kosta 500,-.

 

Huff jeg må komme meg til byen og få kjøpt sotfilm, stripe og lagt inn en liten ordre hos mekonomen på litt deler.

 

Det å lakke ting, er som å skrelle en hodekål, det blir mye finere ganske enkelt !:)

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte og få med at jeg har ordna meg sub!

 

Audiobahn 2x12" med slik fancy kasse :) (ser elementene igjennom plexiglass og så er det vist neon lys inni).

 

Kosta 4000,- ny, kompis kjøpte til en Transit, men fant ut at Transit ikke var noe bra bil til anlegg hehe !:)

 

Jeg setter sammen en 250ccm cross motor til han, og han slo av 500,- kr på prisen! så da fikk jeg den for 3500,-

 

2x12 skal bli bra i en 2er!

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår