brooom Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by kimoajajaj Goddagen folkens ! :) Hadde egentlig ikke så mye å fortelle men tenkte jegskulle spørre om hvor mye det vil koste & overhale toppen på en GTI 16V ? bytte løftere osv. ? Er det mye jobb? Jeg går jo på VK1 kjøretøy så jeg har liksom tenkt litt på dette.. Fikser du fint selv, skru av toppen rive ut ventilene slipe å stå i, gjort på ei kveldstund å to =o) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by Jeez De Fundofelgane du fikk med som vinterfelger, var de 5,5x13? Er sugen på sånne felger sjøl til sommerdekk, men det er liksom ikkje så mange tøffe dekkdimmensjoner som passer på en sånn felg.. Så eg lurer på om dine var 14tums? De er 13" har slike i vinterhjul selv :) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Jo, du skal nå få lov å sjekke. Bare syns å huske at de såg litt større ut på bildene du har på djmongoriders Joakim. Har sånne sjøl nemlig, bare at de er for 4x108. Bare brukt 1 vinter hele sin levetid faktisk (født i 1987 både meg og felgane). Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet September 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Ok ! :) Fy flate,det føles godt å sitte framfor maskin & surfe på forumet etter å ha sitti innelåst på dass i 2 timer i tredje etasje, uten telefon eller noe. <-- forteller om det siden Må vell vurdere topp overhaling da, høre litt med lærerene. Er ikke så veldig interessert å ha bilen stående på skolen for de satans jævla dritt ungene klarer jo ikke å la noe være i fred.. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Tør jeg spørre hvordan du løste det bensinpumpestrømproblemet ditt?? (ja det va et langt ord) bensin-pumpe-strøm-problemet Uansett så fikk jeg aldri med meg hvordan det gikk tilslutt....?? Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Oktober 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Du må nok lese litt mere i sømmene gutt !! :) Jeg fikk vell egentlig ikke fiksa "problemet" , men jeg jorda bensinpumpe releet manuelt slik at pumpene går hele tida, så fremst tenninga er på... :) Ikke helt etter forskriftene men det får så være.. Bare spør om det er noe mer du lurer på.. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Originally posted by kimoajajaj Du må nok lese litt mere i sømmene gutt !! :) Jeg fikk vell egentlig ikke fiksa "problemet" , men jeg jorda bensinpumpe releet manuelt slik at pumpene går hele tida, så fremst tenninga er på... :) Ikke helt etter forskriftene men det får så være.. Bare spør om det er noe mer du lurer på.. den løsningen er ikke akkurat så kurrant da pumpene vil bli fortere slitt. og de er heller ikke rimelige :P burde heller finne ut hvor bruddet eller hvilken ledning som er sliten er. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Originally posted by remster den løsningen er ikke akkurat så kurrant da pumpene vil bli fortere slitt. og de er heller ikke rimelige :P burde heller finne ut hvor bruddet eller hvilken ledning som er sliten er. slitt fortere nei? pumpene er jo ikke i drift noe nevneverdig lenger enn om de skulle ha fått strøm på "normal" måte. Eneste forskjellen er jo om han sitter i evigheter med tenningen på og bygger opp bensintrykk, noe jeg har mine tvil om :-) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Originally posted by projektRUST slitt fortere nei? pumpene er jo ikke i drift noe nevneverdig lenger enn om de skulle ha fått strøm på "normal" måte. Eneste forskjellen er jo om han sitter i evigheter med tenningen på og bygger opp bensintrykk, noe jeg har mine tvil om :-) mener da at det relee er der for å styre om pumpa skal slå inn hele tiden eller ikke. snakka med olrud (vw verksted på Hamar) når jeg hadde samme problem på min. men de fraråda meg til å la pumpene gå konstant da de vanligvis ikke skulle gjøre det. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Originally posted by remster mener da at det relee er der for å styre om pumpa skal slå inn hele tiden eller ikke. snakka med olrud (vw verksted på Hamar) når jeg hadde samme problem på min. men de fraråda meg til å la pumpene gå konstant da de vanligvis ikke skulle gjøre det. Det stemmer nok ikke. Pumpene har konstant spenning så lenge motoren er i gang, og dette får de via bensinpumpereleet. Releet er styrt av enten jord fra tenningsmodulen eller coil. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tovik Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 har sotte å lest gjennom tråden din mens jeg har prøvd å komme meg etter skolefesten på evenskjer:P så som du kansje skjønner så bor jeg ikke så langt unna deg.. veldi bra tråd.. positivt me mye bilder synes jeg, og du har gjort en bra jobb me bilen din ;) har sett den flere gang.. men, er eni med mange andre her.. legg film på vinduene i dørene også.. ser mye bedre ut da :) fortsett med det bra arbeide Siter 1993 Bmw 320i 24V Coupe --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156879 x1988/91 Mercedes 190d 2,5 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=54434 x 1991 Mercedes 190E 2.0 <- alt av deler selges x 1985 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Originally posted by Tovik har sotte å lest gjennom tråden din mens jeg har prøvd å komme meg etter skolefesten på evenskjer:P så som du kansje skjønner så bor jeg ikke så langt unna deg.. veldi bra tråd.. positivt me mye bilder synes jeg, og du har gjort en bra jobb me bilen din ;) har sett den flere gang.. men, er eni med mange andre her.. legg film på vinduene i dørene også.. ser mye bedre ut da :) fortsett med det bra arbeide Og når du får ordna med valsing til meg, så kan han få valse kimo's bil så han får pressa på 9x16 :) Lag en tråd om vogna di da? :) Evenskjer, tja tjo.. Må vel ta meg en tur dit å besøke slekt.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tovik Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Originally posted by Jonte Og når du får ordna med valsing til meg, så kan han få valse kimo's bil så han får pressa på 9x16 :) Lag en tråd om vogna di da? :) Evenskjer, tja tjo.. Må vel ta meg en tur dit å besøke slekt.. :) det var den valsa ja.. heh.. har helt glemt det.. skal undersøke det i morgen :) skal lage en tråd om bilen min snart.. ting tar tid:P Siter 1993 Bmw 320i 24V Coupe --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156879 x1988/91 Mercedes 190d 2,5 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=54434 x 1991 Mercedes 190E 2.0 <- alt av deler selges x 1985 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 EYYY! Sykt peeen golf du har! Har planer om å ha de baklyktene jeg oxo, er så najs ass! :D Men fargen du brukte på speedometer nåla, hva slags farge er det? Fargekode/merke??? Og så du hadde bytta lyset i vifte styreren, er det pærer inni der eller er må du bytte hele dritten?! kan sikkert sende meg en pm om detta greiene her..... Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Dæven døtte dette var mye lesing. 48815 ganger lest Men bilen ble fin, skulle jo ha vært litt lavere og ikke trær inne i bilen da. Blir vel kansje en Golf II gti på meg om en mnd eller to, avhengi om når dan fyren får byttet foriner og hjullager pån. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg