Brandtenborg Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by bj0LL Blir både mer og tøffere lyd. Men simonsanlegget har vel litt lett for å ruste :( Ok! Takk skal du ha! :) Det holder nok så lenge jeg har bilen! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guntho Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Wow! Mye godt lesestoff i denne tråden. :) Kul Golf! Har du gjort noe med bilen siden sist du postet (11. des)?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Originally posted by Trocse Dorf Wow! Mye godt lesestoff i denne tråden. :) Kul Golf! Har du gjort noe med bilen siden sist du postet (11. des)?? Virker som det går mest i råning Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Desember 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Heihei lenge siden sist! :) Har ikke skjedd noe med bilen i det siste, grunnet min økonomiske situasjon! Bor jo på hybel osv. og det er dyrrrt. Har juleferie nå, og min mors utstabile laptop er ikke alltid like lett å ha med å gjøre, derfor må jeg vente til jeg kommer tilbake på hybeln før jeg får opp noen nye bilder. Har kjørt 2000km snart, og golfen går som en klokke;) Gleder meg bare til sommern slik at man kan gi på uten å spinne så jævlig! Ellers så hadde jeg en ganske traumatisk kveld igår. Søstra mi og en veninne skulle selvfølgelig ha meg til å kjøre dem på bygde fest. Dette var ille nok, for jeg hater folk som ikke har forståelse for hva en bil er, folk som ryr inn i bilen uten å banke snø av føttene, neste investeringa til bilen får vell bli en lensepumpe ;) Uansett så kom jeg kjørende forbi festlokalet like i det festen var slutt, plutselig var det noen karrer som blokkerte veien og stoppet meg for å be om å få sitte på. Jeg låste umiddelbart passasjer døren, men så var det en jævel som var 1mm fra å knuse ruta på passasjer døra, stod å banket å banket for at jeg skulle åpne, til slutt klarte han å rive opp døra, selv om den var låst. SATAN så sur jeg var. Var delvis en kjenning som gjorde det, så jeg kjørte han dit han skulle, (bare noen km), jeg vet ikke hvordan det kan ha seg at han fikk opp døra når den var låst, virket ikke som at det var noe som ble ødelagt heller... Jeg hater folk som tror at en bil er en bruksting, for det er den ikke i midt tilfelle ! ;) neida... eller.. hehe jaja God jul alle sammen ! Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Stunngunn eller pepperspray i bilen.... linke opp strøm til dørhåndtak... mulighetene er uendelig mange, kun fantasien setter grenser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 bank jævelen opp da mann Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Jeg kjører rundt med softgun i bilen jeg.. fulle folk ser ikke forskjell alikevel, så den gjør nytta si.. Morro å se folk backe unna.. brukt den bare 3 ganger da, men den har funket hver gang. Kjørte noen til bygdefest engang jeg også, det var liksom ikke noen varm velkomst med et spark i døra, som stod i V-form etterpå. Faen at ikke folk kan skjønne at bil ikke bare er bil for mange :/ Ny dør kosta meg 1700kr, og jeg fikk 400spenn for å kjøre folka dit.. snakker om underskudds-buisness.. Nei, hold deg unna fester og faen med den strøkne bilen din.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 uff da, kjenner litt til det selv, fulle folk ser heller ikke faren bil kan gjøre, rave ut i gata, uff... gjelder å vere på vakt å kjøre rolig med et hardt blikk mot personen for å unngå ødleggelse/skade og tragedie :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Det verste er selvfølgelig ikke hva fulle folk kan gjøre med bilen din, men hva bilen din kan gjøre med fulle folk.. Som du sier, raver noen rett ut igata gjelder det å være meget på vakt, hvis ikke kan det fort gå galt, iallefall nå når det er så glatt mange steder i landet.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 det samme har skjedd meg! du ser/hører jo ofte at de kommer på miiiiils avstand, så jeg rakk å låse døra, men likevel tok det ikke mer enn et par sekunder før døra var åpnet og alle var sure. Ellers har jeg opplevd å sette fra meg bilen med låste dører for å gå inn på hydro å når jeg kom ut igjen satt det en overfull kar inni bilen som hadde sovna Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 slutta med biler som har plass til masse folk jeg.. mx5en har plass til to små mennesker :D Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Tror ikke en full person klarer å åpne døra på en MX5 engang, det er jo det fingerbøl-dørhåndtaket. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 har du noen mer planer for golfen nå da kimojajajajajajjajaosv ? eller er den "ferdig" nå?(ikke at en golf noen sinne blir ferdig da men) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Folk ass....det er det værste. Møtte på ei ustabil kjerring på noeogtjue i dag. Ei sånn freaka dame med dredds, rare klær og en del piercing. Jeg kommer kjørende opp en bakke på snøføre, letter litt på gassen da det ser ut som hun skal til å spasere over gaten, vi får øyenkontakt, og hun bestemmer seg tydelig for å vente. Så jeg går på gassen igjen, og DA vil hun plutselig gå og spaserer blindt rett over gaten :rolleyes: Sikkert dopa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 og hva skjer da ?:rolleyes: :eek: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg