SpeedWell Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Sleng på sota hovedlykter og tåkelys også, bare for å gjøre den heeelt sort! :) Nais bil! PS: Gå litt nærmere når du tar bilder. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 ikke gjør det... ha dem slik de er eller få crystall... er jo ikke råne bil din bil, men drit pen bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 sota lykter er da pent. ikke rånete. dessuten har den fått en råne look med bare bakrutene sota alt. så råne bil er det. med wunder også :P få sota rutene rundt hele og fjern wundern. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 enig med remster; soting er litt rånete når det er bak.. få det pent rund baut, så blir det etter min mening mindre rånete faktisk, og det gir bilen en mer hel og clean look :) Du kan jo vente til sommeren da, for det kan fort være et reint lite hælvete å kjøre med når det er skammørkt, noe jeg ville tro det er såpass langt nord? Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 hva er så negativt med rånebil da??? :D hehe neida..hold deg til alle rutene, eller ingen kimoajajaj! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 ingenting er gæærnt med å råne.. det er veeeldig moro engang i blandt.. Råning defineres jo som så mye rart, at det er vanskelig å komme utenom hvis du kjører bil :D Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Den eneste grunnen til at jeg ikke har sotet alle rutene, er at det er ulovlig... :rolleyes: Det er forskjell på råne soting og soting, rånere bryr seg ikke om at det skal være perfekt, så lenge det blir sota på et vis.. Jeg ser ikke på bilen min som en ren råne-vogn, men det får da være opp til hver og en å bedømme.. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Originally posted by remster sota lykter er da pent. ikke rånete. dessuten har den fått en råne look med bare bakrutene sota alt. så råne bil er det. med wunder også :P få sota rutene rundt hele og fjern wundern. WORD! Og rånere bryr seg ikke om at det skal være perfekt nei, og perfekt blir det ikke før det er sota rundt hele.... Ser ikke på bilen som noen rånebil, eneste som er å utsette er jo sotinga og grantreet i speilet... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Originally posted by kimoajajaj Den eneste grunnen til at jeg ikke har sotet alle rutene, er at det er ulovlig... :rolleyes: Mange biler i Narvik som har sotete ruter helt fram. Og som regel blir man ikke stoppa med det heller. Så det er ikke noe å være redd for egentlig.. Og OM du vet at det er kontroll noen plasser, og må forbi der.. Så sveiv ned begge rutene.. :) Og blir du stoppa, krever de at du skal ta av sotingen på stedet, så kjører du videre. Legger på ny soting! :) Edit: Angående lite skilt, så er det hittil ingen som har fått tilsnakk pga det. Kjør på! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Originally posted by Jonte Angående lite skilt, så er det hittil ingen som har fått tilsnakk pga det. Kjør på! :) kamerat av meg hadde parkerings skilt foran. ble stoppa og det ble påpekt. husker ikke om det ble bot eller ikke. lenge siden i hvertfall. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Originally posted by remster kamerat av meg hadde parkerings skilt foran. ble stoppa og det ble påpekt. husker ikke om det ble bot eller ikke. lenge siden i hvertfall. Forskjellig fra sted til sted. Narvik er dem ikke så striks på det Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 teknisk sett er det dokument forfalskning. så de kan ta deg på det. og det er en sur bot. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Jonte Og blir du stoppa, krever de at du skal ta av sotingen på stedet, så kjører du videre. Legger på ny soting! :) De kan faktisk ikke kreve at du skal ta av sotinga, eller avskilte deg, da det bare er 2er feil. Skal skrives mangellapp på det :) Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by cyanide De kan faktisk ikke kreve at du skal ta av sotinga, eller avskilte deg, da det bare er 2er feil. Skal skrives mangellapp på det :) Det er bare det at hvis du får mangellapp, så må bilen forevises en trafikkstasjon(biltilsynet), og hvis du river sotinga på stedet, så slipper du som regel den mangellappen :) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Sant det.. Men her oppe er de litt sløve med mangellapper. Bare å drite i å komme på etterkontroll. Grønngolfen min går enda her med mangellapp som jeg fikk i august :D Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg