projektRUST Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Det jeg lurte på, var om det er lurt å strekke en strømkabel til spilleren (med sikring) og en annen separat strømkabel til alt som skal være i bagasjerommet. NOen som vet hva som er lurest? jepp, gjør det.. egen + og - til cdspiller med 10a inline fuse (ved batteriet). holder med noe 2.5mm2 ledning til slikt. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inzani Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 hejsan!. Fin bil du har. Du har dock lite för små fälgar ;). Sugen på köpa mina 17*7" intergral A2 fälgar (4x100,et 37) med Avon ZZ-1 205-40 däck? Passar perfekt på en golf 2a. Har dom monterade på min 16v:are nu men ska köpa mig "tyskstuk" fälgar. Siter ~ golf gti special -75 ~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Juli 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 hehee... har nok ikke råd inzani.. Ellers så må jeg en tur til harstad i morgen, så jeg kjøper meg en ny rull med sot film til bakruta, denne gangen skal det bli perfekt.. :) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Du får fortelle hvordan du gjorde det da, skal gjøre det på min egen så snart ruta kommer i posten. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Juli 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Jepp selvfølgelig ;) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inzani Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 6kkr och dom är dina! Då får du med centrum ringarna så fälgarna passar på hjulnaven. Siter ~ golf gti special -75 ~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Juli 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Hehe har ikke penger inzani.. Ellers på golf fronten så ble det en nedtur i dag, og en opptur ;) De var fri for sotfilm hos mekonomen, så får ikke før til neste helg. Jeg har fått selgt mopeden, sender den sørover med hurtigruta på mandags morgen, så da blir det spiller og 6x9 til gølfen ;) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Juli 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Så noen spørsmål til dere stereo fantaster: Er det den røde ledninga som bør få egen strøm fra batteriet (egen ledning med 10amp sikring?). Denne skal kobles via første trinnet på tennings låset, har jeg det på golfen?:) Eller er det den gule som skal ha egen ledning til batteriet? Holder det med 5m signal kabel? Holder det med 5m batteri kabel? Tror jeg blir å kjøpe en ISO kontakt slik at det blir profft.. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Originally posted by kimoajajaj Så noen spørsmål til dere stereo fantaster: Er det den røde ledninga som bør få egen strøm fra batteriet (egen ledning med 10amp sikring?). Denne skal kobles via første trinnet på tennings låset, har jeg det på golfen?:) Eller er det den gule som skal ha egen ledning til batteriet? Holder det med 5m signal kabel? Holder det med 5m batteri kabel? Tror jeg blir å kjøpe en ISO kontakt slik at det blir profft.. Den røde ledninga skal kobles der du har strøm når nøkkelen står i første trinn.. Og den gule skal rett på batteriet :) Golfen har et første trinn på tenningsnøkkelen, men jeg har ikke funnet noe som får strøm med nøkkelen i den posisjonen.. Så, jeg kobla bare konstant strøm til spilleren. Må slå den av manuelt, men det funker :) 5 meter signal og strøm kabel holder i massevis bak til bagasjerommet.. :) Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Kimoajajaj, liker bilen og prosjektet ditt... Er egentlig fra Harstad selv, har råna mye rundt Boccaccio ei stund. Hva skjer med Vw Audi Club avd Harstad? Har jo vært helt stille fra dem leeenge nå! Gikk rykter om at de skulle ha treff i byen denne helga, stemmer det eller?! Anyway, lykke til videre med golfen din. Likeitalot :D Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Originally posted by ClusterOne Harstad selv, har råna mye rundt Boccaccio ei stund. Boccaccio i Harstad? Høres eksotisk ut:cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Originally posted by Kid-A Boccaccio i Harstad? Høres eksotisk ut:cool: Har du vært der? Er ikke så mye eksotisk sammenlignet med andre utesteder i byen, men scorer du ikke med noen på Boccaccio så har du alvorlige fysiske mangler.. Men det er (var iallefall da jeg bodde der.. ) kult å "lode" rundt Boccaccio og se på ripset :D Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Vært på Boccacio jeg også. Men, bråket med en dørvakt så kom purken og jeg endte opp på glattcelle i harstad! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Originally posted by Jonte Vært på Boccacio jeg også. Men, bråket med en dørvakt så kom purken og jeg endte opp på glattcelle i harstad! :) Ikke sant.. derfor er det bedre å bare cruise rundt Boccaccio i bilen.. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 det er kun 14isser på "bocca" nå for tida...:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg