maxis Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Maxis, beundrer arbeidet til nå. Detta ser ut til å funke. Har du bestilt fjærene fra en vanlig maskin foretning eller er de fra noen andre coilovers. Legg ut noen tengninger a, med mål og hva man trenger av deler. Hvis du gidder da :) Fjærene er til coilovers ja,en får kjøpt de etter tabell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode740R Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 skal ikke si det helt sikkert men eg mener at KONI kom med coil overs te volvo 2 7 0g 900 serien i fjor.... i tilleg så kan du få kjøpt luft belger te volvo.... der kompressoren bestemmer prisen... der begunner full pakke med 4stk belger pluss kompressor til 15000 og slutter på 25000..... da snakker vi bra saker..... Siter Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 bra saker for banekjøring er en helt annen sak ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 ENDELIG! Etter å ha ventet på svar ifra biltilsynet ang en søknad jeg sendte for x antall måneder siden fikk jeg svar nå. Jeg søkte om å få bygge/lage høydejusterbart rundt om på en volvo 960,noe deler ble kjøpt ferdige imens andre ble laget selv.Satt flere kvelder og formulerte søknaden og skrev div forklaringer og skisser. lønn for strevet fikk jeg da jeg fikk tillatelse til dette. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeee Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Hva slags deler har du brukt da? Jeg har komplette fjærben med sellholm fjærer å gule koni... rustfritt...(justerbart trykk å høyde) Hva krav stilte de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Hva slags deler har du brukt da? Jeg har komplette fjærben med sellholm fjærer å gule koni... rustfritt...(justerbart trykk å høyde)Hva krav stilte de? En må jo søke uansett for å få slikt godkjent de det ikke finnes deler med godkjenningspapirer å få kjøpt. All (eventuell) sveising måtte være utført av godkjent sveiser,samt bekreftelse ifra sveiser og kopi av sveisesertifikatet måtte foreligge. Vidre måtte fjærene som skulle brukes ha samme stivhet(eller stivere) enn volvos egne senkesett.(og dukumentasjon på dette) Fjærene måtte (såklart) ha forspenn om bilen skulle senkes mer enn 40mm måtte kortere dempere monteres.. ellers var det forstillingskontroll og justering av lys,noe som er vanlig ved slik godkjenning.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeee Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Okei.. tok med fjærbeina mine til biltilsynet under gokjenning av d andre settet... han fyren der var meget positiv til det... ville bare ha papirer av hva type/merke fjærer som var brukt å dempere. å papir fra sveiser.. så skulle nok dette gå bra... Men jeg har så langt gjenge parti at muli jeg får krav om å sette en stopper der da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 detta høres bra ut :) må vel få detta på volvoen gitt :) maxis, snakker du masse produksjon? du kan ikke sende \ legge ut søknaden på nettet? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 detta høres bra ut :)må vel få detta på volvoen gitt :) maxis, snakker du masse produksjon? du kan ikke sende \ legge ut søknaden på nettet? slik ombygging må en jo søke om individuelt per bil.så søknad må nok skrives selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 ok, takk for svar Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 vel hadd jo vært fint om du kunne røpet litt så det blir litt lettere å skrive en slik søknad :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 noen updates på dette? jeg vurderer disse! http://www.trianglesunlimited.com/index.php?pg=coilovers740 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Har noen ideer for modifisering av multilink for å få på coilover og annen camber. Tenker å rable ned noen tegninger iløpet av vinteren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 http://www.trianglesunlimited.com/in...g=coilovers740 630 dollar? er vell litt billig? er dette noe og satse på da? Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 er jo utn dempere da men ellers komplett ser det ut for... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg