Gå til innhold

Zoom sin GT

Ranger emnet


zoom

Anbefalte innlegg

Det hjalp skikkelig på utseendet ja :) Fikk til og med dama til å innrømme at det ble bedre, og hun har bilinteresse lik null kiddie

 

Gatebil er til helga ja, tror nok det blir en tur nedover på lørdagen for meg

 

Emblemfrigrill gjør seg ja (selv om ikke jeg har det selv)

Bilder....

 

Skal prøve å komme meg på Gatebil selv, men sitter nok på i en Honda Civic da.........flere som skal?

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 196
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Emblemfrigrill gjør seg ja (selv om ikke jeg har det selv)

Bilder....

 

Skal prøve å komme meg på Gatebil selv, men sitter nok på i en Honda Civic da.........flere som skal?

 

Kommer søndagen ihvertfall, usikker på lørdagen da jeg skal jobbe.. Snakkes vi eller guttaboys? :)

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på Gatebil og fyllt minnekortet på kamera :) Tok et par rolling shots på vei nedover, brodern kjørte mens jeg holdt kamera ut vindu. Skal se om de ble bra, og kanskje slenge ut ett her..

 

Etter å ha parkert trygt hjemme igjen så vi en oljestripe etter bilen. Bilen lakk ganske ille, så ut som det kom fra mellom motor og girkasse. Hva kan ha skjedd? Pakning som har røket? Merka egentlig ikke noe på bilen i det hele tatt..

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Henta bilen i går på verksted, og den var skikkelig merkelig å kjøre. Var oppe der igjen i dag og fikk justert clutchen, og nå er den tilbake i godform :D

 

Hvis jeg rekker før dama kommer i dag, så blir det litt skruing og vasking og sånt. Godt å ha bilen tilbake igjen!

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henta bilen i går på verksted, og den var skikkelig merkelig å kjøre. Var oppe der igjen i dag og fikk justert clutchen, og nå er den tilbake i godform :D

 

Hvis jeg rekker før dama kommer i dag, så blir det litt skruing og vasking og sånt. Godt å ha bilen tilbake igjen!

 

Kuli! hehe.. digg å ha bilen tilbake tenker jeg:=) gratulerer :D

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henta bilen i går på verksted, og den var skikkelig merkelig å kjøre. Var oppe der igjen i dag og fikk justert clutchen, og nå er den tilbake i godform :D

 

Hvis jeg rekker før dama kommer i dag, så blir det litt skruing og vasking og sånt. Godt å ha bilen tilbake igjen!

 

Hva var feilen? Merkeverksted her i Oslo da ell? Bare nyskjerrig jeg Mons.. :pimp

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var feilen? Merkeverksted her i Oslo da ell? Bare nyskjerrig jeg Mons.. :pimp

 

Første feilen var oljelekkasje i simmerringen mellom motor og girkasse. Så henta jeg den og leverte den inn dagen etterpå med feiljustert clutch, som de fiksa mens jeg venta. Nå må jeg levere den inn igjen, fordi clutchen bråker noe jævlig. Blir bare værre og værre. Er ganske irritert, fordi jeg har vært uten bil i nesten en måned nå.

 

Vanlig verksted i Oslo.. Merkeverksted er jo svindyrt..

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første feilen var oljelekkasje i simmerringen mellom motor og girkasse. Så henta jeg den og leverte den inn dagen etterpå med feiljustert clutch, som de fiksa mens jeg venta. Nå må jeg levere den inn igjen, fordi clutchen bråker noe jævlig. Blir bare værre og værre. Er ganske irritert, fordi jeg har vært uten bil i nesten en måned nå.

 

Vanlig verksted i Oslo.. Merkeverksted er jo svindyrt..

 

Huff da.. it's not your lucky day! får tro den blir bra igjen da, så den får kjørt litt igjen :) hehe

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen tilbake.. Etter masse feilsøking og sånt.. Lyden var ikke i clutchen, men i girkassa. Men var visst ikke så farlig, bare irriterende. Så nå bråker girkassa mi litt. Men jeg har iallefall bil som funker da..

 

Gratulerer :) hehe cheers

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår