Gå til innhold

Zoom sin GT

Ranger emnet


zoom

Anbefalte innlegg

Ja, stemmer. En kompis hadde en slik gt og han senka den 60 rund baut. Ble lavere enn det min er. Jeg har bare 40 bak, og får en og en halv finger mellom dekket og hjulbuen:D

 

Subba den? Hadde han gjort noe annet med den?

 

KaldBlod: De skal byttes i noen logoløse, har bare ikke kommet så langt enda, er midt i eksamenstida fortsatt..

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 196
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Subba den? Hadde han gjort noe annet med den?

 

KaldBlod: De skal byttes i noen logoløse, har bare ikke kommet så langt enda, er midt i eksamenstida fortsatt..

 

Tja, han satte på fk 60/60 komplett med nye dempere tror jeg. Nå er jeg ikke helt sikker på om han hadde 16 el 17" men det gikk jo greit. Subber sikkert innimellom er vel ikke å komme bort ifra det. Men den ble rimelig lav og han solgte den til slutt:D

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det ikke blir ubrukelig lavt da, men den som lever får se :)

 

Kjøre pent så går det nok bra :) Vil tro at den blir grei lav jeg!

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Genialt.. Tar bilde etter jobb, evt sender bilde på mms hvis du kan motta? Isåfall, send meg nr ditt på pm :) Vil ha det nå, er så teit med turboblink på ene sida

 

Ja, da fikk jeg hilst på deg også zoom! :) Tusen takk for isen, hihi.. Passa den greia eller? Håper da det...ordna det på stedet?

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da fikk jeg hilst på deg også zoom! :) Tusen takk for isen, hihi.. Passa den greia eller? Håper da det...ordna det på stedet?

 

Bare hyggelig :) Jeg har ikke montert den enda, må rote frem noen små ledninger først, skal gjøre det lørdag på dagen, hvis ikke jeg er altfor fyllesjuk (sommerpils med jobben i dag)

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe fin bil, kledde de nye felgene, men ingen ting er så sexy som svarte felger da;) hrmf.. Sett dem på igjen a? pliiiis?;) hehe..

 

Uansett, naice bil;)

 

Takk :) De svarte felgene har vinterdekk på seg, så de kommer på igjen, men ikke før snøen kommer..

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har fått gjort litt i ferien :) Emblemfri grill og Supersprintpotte er montert. Ny Pioneerspiller er montert (Takk til bilstereo.no, for rask og flott handel) Ble mye bedre lyd med en gang jeg bytta ut den drittspillern som sto der.. Kommer kanskje forsterker og litt småsaker i neste uke..

 

Skal forresten på Gatebil, men vet ikke helt hvilken dag jeg drar enda, men håper på å se et par 3ere der :)

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått gjort litt i ferien :) Emblemfri grill og Supersprintpotte er montert. Ny Pioneerspiller er montert (Takk til bilstereo.no, for rask og flott handel) Ble mye bedre lyd med en gang jeg bytta ut den drittspillern som sto der.. Kommer kanskje forsterker og litt småsaker i neste uke..

 

Skal forresten på Gatebil, men vet ikke helt hvilken dag jeg drar enda, men håper på å se et par 3ere der :)

 

Er til helga det? :) emblemfrigrill er snasent :D :) hehe

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er til helga det? :) emblemfrigrill er snasent :D :) hehe

 

Det hjalp skikkelig på utseendet ja :) Fikk til og med dama til å innrømme at det ble bedre, og hun har bilinteresse lik null kiddie

 

Gatebil er til helga ja, tror nok det blir en tur nedover på lørdagen for meg

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår