Gå til innhold

Xenon pære Audi A4 B7

Ranger emnet


dkvam

Anbefalte innlegg

I morrest takka høyre Xenon for seg, og satser på at det var pæra som tok kvelden og ikke noe annet.

Har også skjønt det slik at man bør bytte begge Xenon pærene når man først bytter?

 

Noen som har anbefaling på en plass der de selger gode xenon pærer til overkommelig pris i Trondheim?

Det er relativt kurant sak å bytte selv såfremt man har tilgang på litt verktøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler å kjøpe Philips eller Osram originalpærer.

 

Er litt jobb å bytte.Derfor dumt om man setter inn dårlige pærer og må gjøre jobben om igjen.

 

Normal prosedyre innebærer demontering av at front/støtfanger:

http://www.audi-forums.com/b7-forum/59391-bumper-removal-a4-detail-pics.html

 

Er også noen som beskriver pærebytte uten å ta av fronten:

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/391054-HID-headlight-bulbs-replacement-without-removing-the-front-bumper

 

det er vist ikke helt enighet om hvilken av metodene som er enklest.

 

 

 










 


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også byttet begge når jeg først var igang, først og fremst for å slippe å måtte gjøre nesten samme jobb igjen innen kort tid og for det andre slippe forskjellig lysstyrke i pærene.

 

Anbefaler å ta løsningen hvor fanger forblir på, mindre sjans for å få merker i fanger og minst like kjapt :)

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiftet på A6 uten å demontere annet enn luftrøret på ene siden..

Klarer sikkert du og uten at jeg kjenner din bil.   :-)

Husk batteriet først.

AUDI A 6 (4B), 97-04, 2.4i Quattro Avant 165 hk 12.97-01.05, AGA/APS/AML/ALF/ARJ    

Modell:AUDI A6 4B   Motor:APS   År:1999   Måned:0   Reg. dato:19990609   KW:121   HK:165   Chassinr:WAUZZZ4BZXN125771   Drivstoff:Bensin       Gearkasse:Unknown   Dekk:195/65 R 15   Hjuldrift:4WD   Farve:GRÅ     Karosseri:Kombi 
Eneste biler som har vert bra i mitt eie har vert Renault, ellers bare hatt tyskere og ikke vert bra noen av de. Er ikke driftssikkert rett å slett.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår