Gå til innhold

Brandtenborg: Vw golf 2

Ranger emnet


Brandtenborg

Anbefalte innlegg

Etter at den andre bilen havarerte kjøpte jeg meg en 2'er Golf til. Denne gangen en 1,8 liter med automat! Deilig med automat! Har lenge lengtet etter det! Hehe!

 

Vet ikke helt hva planene for den blir enda, men det finner jeg vel ut nå jeg ser hva som er galt med den andre bilen! Eneste planene er å ta litt av rusta som er på den. Den er ikke noe vakkert skue, men betalte ikke så mye for den heller... :) Legger ut noen bilder av bilen her:

 

Golfrd001.jpg

Golfrd002.jpg

Golfrd003.jpg

Golfrd004.jpg

 

Her kommer noen bilder av skjønnhetsfeilene:

 

Golfrd005.jpg

Golfrd006.jpg

Golfrd007.jpg

 

Det fulgte med alufelger også! Hehe! De er ikke så pene, men tenkte kanskje å pusse de opp så de blir pene:

 

Golfrd008.jpg

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis den gamle har rast, tar du bare de fine delene over fra den :) Keep the rust, and go rat-look ;)

De lignet helt sykt da, bortsett fra fargen!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lignet helt sykt da, bortsett fra fargen!

Og grillen, <-88 dørene, kromlistene på fangeren, refleksplata mellom lyktene, skvettlappene forran kromlister rundt vinduer, hengerfestet, hjulbuebreddere og sidelistene.

 

Men ellers lignet det ja ;)

 

 

Hold oss oppdatert!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og grillen, <-88 dørene, kromlistene på fangeren, refleksplata mellom lyktene, skvettlappene forran kromlister rundt vinduer, hengerfestet, hjulbuebreddere og sidelistene.

 

Men ellers lignet det ja ;)

 

 

Hold oss oppdatert!

 

Du glemte 4 frontlykter mot 2 ;) Nei, det var vel grillen det, men samma det. Så ikke så godt etter. Trodde først han hadde omlakkert den gamle :lol

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den gamle har rast, tar du bare de fine delene over fra den :) Keep the rust, and go rat-look ;)

De lignet helt sykt da, bortsett fra fargen!

 

Skal først finne ut hva som er galt... Men uansett så blir det vel til at jeg fikser feilen. Men vi får se hvem jeg beholder! Hehe! Jeg er jo utrolig glad i automat da! Hehe!

 

I morgen skal jeg se litt på den som stoppa.. Håper jeg finner ut hvor lekasjen kommer fra. Så skal jeg sette inn stereon i den nye. Neste helg blir det vel bytte av hjullagere bak. De er helt på trynet! Bråker sinsykt inni bilen!

 

Holder dere oppdatert med bilder av alt jeg foretar meg! ;)

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg den blå var penere, men det er jo bare meg :)

Fett med 2 IIere da :D

 

Hehe! Fargen bryr jeg meg ikke så mye om... Men tror jeg beholder den røde. Den blå er en 1,3i med manuell kasse og den røde er 1,8 med automat. Har lenge ønska meg en automat så jeg tror valget faller på den.

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Fargen bryr jeg meg ikke så mye om... Men tror jeg beholder den røde. Den blå er en 1,3i med manuell kasse og den røde er 1,8 med automat. Har lenge ønska meg en automat så jeg tror valget faller på den.

 

90-dører med 85 fangere var ganske tøft da.. Dessuten enkle lykter. Når du finner ut hva som er galt med den blå, hvis det ikke er alt for mye, kunne du tenke deg å selge den? Ta dette på PM, kanskje?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at den andre bilen havarerte kjøpte jeg meg en 2'er Golf til. Denne gangen en 1,8 liter med automat! Deilig med automat! Har lenge lengtet etter det! Hehe!

 

Vet ikke helt hva planene for den blir enda, men det finner jeg vel ut nå jeg ser hva som er galt med den andre bilen! Eneste planene er å ta litt av rusta som er på den. Den er ikke noe vakkert skue, men betalte ikke så mye for den heller... :) Legger ut noen bilder av bilen her:

 

Golfrd001.jpg

Golfrd002.jpg

Golfrd003.jpg

Golfrd004.jpg

 

Her kommer noen bilder av skjønnhetsfeilene:

 

Golfrd005.jpg

Golfrd006.jpg

Golfrd007.jpg

 

Det fulgte med alufelger også! Hehe! De er ikke så pene, men tenkte kanskje å pusse de opp så de blir pene:

 

Golfrd008.jpg

 

thæhæ, de dekka der har jeg og, sto på bilen som vinterdekk da jeg kjøpte dn i fjor, stått på siden og.. hehehe Saltet fester seg KJAPT på de... :usa:

----------------------------------------------

X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0

X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v

92- Ford Probe, 24v, "medeier".

----------------------------------------------

Det fins ingen problemer, Kun løsninger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90-dører med 85 fangere var ganske tøft da.. Dessuten enkle lykter. Når du finner ut hva som er galt med den blå, hvis det ikke er alt for mye, kunne du tenke deg å selge den? Ta dette på PM, kanskje?

 

Enig med deg i det at det er tøft med 90-dører og gammle fangere! Less is more er det jo noe som heter! Hehe!

 

Kan jo sende deg en PM om jeg skal kvitte meg med den. Var å tittet litt på den i dag, men det var for kaldt til å holde på med nå... Fylte på olje og prøvde å finne lekkasjen, men da lakk det selvfølgelig ikke da... Typisk det! Hehe!

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brått og uvitende hadde jeg visst blitt scootereier!

 

I noen sene nattetimer på en av de to lokale pubene i Trøgstad hadde jeg blitt scootereier! Det er visst et par uker siden det skjedde! Hehe! Men nå har jeg altså to scootere... Gjorde visst det beste kjøpet etter noen øl og enda flere aquavit! Husker ikke noen ting av selve hendelsen, men det forklarer det store pengetapet jeg oppdaget dagen der på!

 

Plutselig kom søster og spurte om jeg hadde prøvd scooteren min! Jeg skjønte ingen ting, og da fortalte hun meg hva som hadde skjedd... Hehe! Da måtte jeg jo ut å prøve den i dag! Den gikk som bare det den! Hehe!

 

Her er et bilde av den store scooteren med lille meg på :wonder :

 

Moped007.jpg

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår