Gå til innhold

Brandtenborg: Vw golf 2

Ranger emnet


Brandtenborg

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig fått gjort noe med bilen! Jippi! Var deilig å kunne pusle litt med bilen igjen denne helga!

 

LØRDAG:

Det hele startet med noe så enkelt og nesten litt kjedelig som å bytte olje... Har bytta olje og oljefilter en del ganger på andre biler, men denne gangen tok kaka... Det hele startet med at når jeg skrudde opp tappepluggen under kom det bare skikkelig tykk graut!!! Skikkelig gjørme!! Hehe! Og så skulle jeg skru av oljefilteret da... Det skulle brått vise seg å ta ca tre timer... Det satt så hardt som f***!!! Var nesten ikke mulig å få det av... Men etter ca tre timer var det ute! Så var det bare å få på det nye filteret og på med ny olje og tut og kjør.

 

SØNDAG:

På søndag var vi en liten tur i Töcksfors og handlet røyk og djevelens munnvann. Og i tilleg til det fant jeg ting jeg kunne bruke på bilen.

 

Først girspaken... Siden det er automat har jeg tenkt at det ikke er så lett å bytte topp på den... Men siden den alt var ødelagt, kunne jeg jo prøve... Og her er resultatet:

 

Gammel og ødelagt:

Golf024.jpg

 

Og ny og elegant:

Golf026.jpg

 

Så kjøpte jeg en boks med matt svart til vinduspusserarmen bak. Dvs. jeg kjøpte to bokser. Men sånn ble resultatet:

 

Før:

Golf023.jpg

 

Etter:

Golf027.jpg

 

Så Fant jeg noen søte terninger jeg bare måtte sette opp til kjærringas store fortvilelse:

 

Golf028.jpg

 

Så satte jeg inn en MP3-spiller i bilen. Det kjedelige var av det var kun høyttalerene på venstre side som virket... Men sånn blei spilleren:

 

Golf029.jpg

 

Blei visst litt dette.... Hehe! Men det er jo morro da! :D

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...

I dag måtte vi flytte på en dele bil og i mangel på slepetau måtte vi bruke bilen:

 

Blei utrolig dårlig kvalitet....

<embed width="352" height="308" type="application/x-shockwave-flash" src="http://s106.photobucket.com/player.swf?file=http://vid106.photobucket.com/albums/m262/tbrandte/Video/MOV000020.flv"></embed>

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår