Lance Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Hop! Er på jakt etter en rimelig men bra skjerm til å supplere en skjermløs DVDspiller. Skjermen kan meget gjerne være beregnet på stativmontering, siden det er mest aktuellt å montere skjermen oppå dashen, midt på. På sikt er planen å lage et hus t skjermen, men foreløpig vil jeg ha stativmontert, for å prøve ut forskjellige monteringer. Så, er det noen som vet om noen rimelige men gode stativmonterte skjermer til bil? Mvh Andreas Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Blitz Audio BZ7HM er nok tett på det du ser etter... fot og innbyggingsrammer følger med, bildet er godt og lyssterkt og prisen er 1395,-. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Hva med en Lilliput-skjerm. Husker ikke helt hvor man finner disse, men de får du for ca. 1000-lappen. Veldig bra bilde :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder-Barn Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Lilliput skjermen som boomboxx nemte finner du på komplett.. skal du bruke skjermen til å se tv på eller xbox, ps o.l. , koster den ca. en 1000lapp.. skal du bruke skjermen til pc i bil, ville jeg ha gått for en touch screen, for slipper du mus og tastatur.. Lilliput 7" lcd - 995kr Lilliput 7" lcd touch - 1995kr Lilliput 8" lcd touch - 2495kr Mvh Tom Siter VW Golf 5 2.0TDI 2005mod. Jeep Cherokee 4.0 1993mod. Nissan 200SX 1.8T 1991mod. Yamaha YZF 600 1999mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lector Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Lilliput skjermen som boomboxx nemte finner du på komplett..skal du bruke skjermen til å se tv på eller xbox, ps o.l. , koster den ca. en 1000lapp.. skal du bruke skjermen til pc i bil, ville jeg ha gått for en touch screen, for slipper du mus og tastatur.. Lilliput 7" lcd - 995kr Lilliput 7" lcd touch - 1995kr Lilliput 8" lcd touch - 2495kr Mvh Tom Men han skulle nok ikke ha PC i bilen :) Så touch trenger han ikke :) Siter Prosjekt Audi A4 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83399 Prosjekt Volvo 850 -->http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=870435#post870435 Prosjekt peugot 306 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92307 Prosjekt Audi A3 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92305 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Trenger ikke touch nei:D Har funnet et interessant tilbud her på Kjøp & Salg-forumet, en 9" med TV-tuner. Vet ikke hvilket merke det er ennå, men har sendt en mail til Hifonic. Så får vi se...:D Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Den jeg selger er en Lilliput faktisk. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Hm.. Har ikke jeg slått til og kjøpt skjermene dine da?:D Med signalforsterker og greier? Du får pengene i kveld. Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Hm.. Har ikke jeg slått til og kjøpt skjermene dine da?:DMed signalforsterker og greier? Du får pengene i kveld. Jepps, du har nok det ;) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Jeg selger en slik: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308071 Om du er interessert.. Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 For nesten to timer siden kjøpte han en liliput skjerm.... :wonder Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 For nesten to timer siden kjøpte han en liliput skjerm.... :wonder Ser det no! :) Rakk ikke lese noen innlegg før jeg måtte stikke isted.. Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 :D Ikke alltid like lett å få med seg alt som renner over skjermen. Scrolleknappen er skummel til sine tider... Det ble Lilliput-skjerm ja. Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg