Aeomholt Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Ligger masse info om dette ¨på nett. Har sett flere sider med folk som har montert dette selv med beskrivelser og bilder. DIY LPG google er deres venn... Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 På jobben har vi nettopp startet å selge gass. Tank på 13 kubikk, pumpe og fyllestasjon for flasker er produsert i polen. Synes hele anlegget ser veldig bra ut ok kan ikke se noe svakhet ved kvaliteten så langt nei. Godgjenning av montasje handler jo selvfølgelig om noen å henge ansvaret på som med allt annet. Oen må kune henges hvi det går til H.....! Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Kjøp det settet jeg har liggende du!! Så blir begge glade:P Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaRayman Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Ingen som vet av flinke montører(godkjente) i utlandet som kan gjøre dette for en billig pris?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Ingen som vet av flinke montører(godkjente) i utlandet som kan gjøre dette for en billig pris?:) Purr meg om 2-3 uker så skal jeg svare deg, de polske gutte ne som jobber for oss reiser hjem nå og han swom er sjef skal undersøke jeg skal bygge om en cvadillac og en s10 .:thumb Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg