Gå til innhold

lakkering av interiør.


Mutta

Anbefalte innlegg

hei hei,

tenkte jeg skulle lakkere noen deler av interiøret mitt for å piffe den opp litt. tenkte jeg sku begynner med den plast rammen som går fra speedoen og bort forbi nødblinken. noen som har flere råd med ka jeg kan gjøre. omtrekking av dørtrekk? er det nokke hokkus pokkus?

og hvilken farge vil passe godt i og med bilen er hvit?

 

takker og bukker for alle svar.

 

Mvh Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lakkert om og trukket om i mine primeraer. Vær varsom med sterke farger i bilen, blir ofte litt drøyt.

 

Legger ved noen biler

 

dorsidegammel.JPG

dorsidev3.JPG

 

Lakkert%20dashbord%20detaljer%202.JPG

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei,

tenkte jeg skulle lakkere noen deler av interiøret mitt for å piffe den opp litt. tenkte jeg sku begynner med den plast rammen som går fra speedoen og bort forbi nødblinken. noen som har flere råd med ka jeg kan gjøre. omtrekking av dørtrekk? er det nokke hokkus pokkus?

og hvilken farge vil passe godt i og med bilen er hvit?

 

takker og bukker for alle svar.

 

Mvh Michael

 

Hvorfor presiserer du et det en plastramme som går fra speedoen og bort forbi nødblinken. HELE BILEN DIN ER JO I PLAST FOR FAEN!!!!!!!!!!Bra du har nødblink da...det tror jeg du ha bruk for når du skal skru til de fæle lexuslykta dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor presiserer du et det en plastramme som går fra speedoen og bort forbi nødblinken. HELE BILEN DIN ER JO I PLAST FOR FAEN!!!!!!!!!!Bra du har nødblink da...det tror jeg du ha bruk for når du skal skru til de fæle lexuslykta dine!

 

hehe. du har dine meninger ja. skal fyre på org sota baklykter no. tror det blir pent på hvit bil. og det med plast tingen var bare for å beskrive kas del jeg mente. at du ble litt lettere provosert av det driter jeg langt f"¤"#% i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vask slik at alt støv etc blir borte, whitesprite eller noe er ok. Må ikke være for sterkt slik at plasten reagerer med det, samtidig som at alt pussemiddel fra cockpit shine etc blir borte. Puss litt med fiiiint papir, ha på plastprimer og så lakk. Til slutt klarlakk om du vil. Da beskyttes selve lakkfargen mot riper etc. Biltema er bare tral. :) Brukte mekonomen jeg. Fungerte fint. Biltema sin har lett for å bli sprø og knekke opp.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår