Rick Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Det går en Lotus Omega i Finnsnes-området (Troms fylke). Eieren heter Hugo, husker ikke etternavn. Grom bil.. :) Er vel noen år siden Hugo eide denne bilen? Men det står jo allefall 1 ute på senja enda :) Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mute Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Er vel noen år siden Hugo eide denne bilen? Men det står jo allefall 1 ute på senja enda :) er nok mange år sia han søppel Hugo solgte grombilen.. Hvor går den andre på senja da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank_84 Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Ja,bynne å bli ei stund sia dn ble solgt fra Finnsnes.. Går på Andenes nu,er nr.0001 btw.. Hær e nu nån av di.. 0001D Lotus Omega Norway,Andenes 0129D Lotus Omega Norway,Stavanger 0249D Lotus Omega Norway,Stabekk 0380D Lotus Omega Norway,Heidal 0388D Lotus Omega Norway,Oltedal 0473D Lotus Omega Norway,Oslo 0535D Lotus Omega Norway,Saltdal 0547D Lotus Omega Norway Ellers er oxo nr.636 i Norge.. Og vet at det er flere.. Siter -Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt -Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt) -Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket) -Opel Ascona B -76 (Solgt) -Opel Manta B GSi -86 (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Han der ja, det e guttn sin, . Har en kompis som lå å durte maks me 325IX'n sin på tur til Piteå, han kom bak en svart omega, la seg ut for å kjøre forbi........ næi, va bare å legge seg inn igjen. Han bare så domt på kompisen min, å forlot han... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayho Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Hvem er det som eier den på Andenes?? 0001D. Den er forresten ombygd etter det jeg vet... Gikk forøvrig i Harstad for endel år siden Siter -92 Mazda Rx-7 Twin Turbo x-03 Smart Roadster Coupè 115hk/190nm 1,7bar x-92 Ford Sierra Cosworth 4wd LTD EDT x-00 Ford Mondeo ST200 x-96 Audi A4 TQ 330hk/450nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 åfyfaen feite bilder av omegan :)!!!!!var på rudskogen og så den "skrense" rundt :)greit nok at hafsengen vant breisladden men han banket jo kløna andreas vaa med supran i breisladden! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 er nok mange år sia han søppel Hugo solgte grombilen.. Hvor går den andre på senja da? Har hørt at det skal stå en som vistnokk er lett bakskadet i en garasje på senja, lurer på om det var i Islandsbotn. Kan ikke si at dette stemmer, for er over et år siden jeg hørte det, og husker heller ikke hvem som sa det. Den Hugo hadde var nummer 1 (og ble solgt til Harstad før den ble kjøpt tilbake av Hugo), og var vel bygd på en 2.4. Også hørt at den skal være bygd på en drosje som hadde sinnsyk høy kilometerstand. Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Hvem er det som eier den på Andenes?? 0001D. Den er forresten ombygd etter det jeg vet... Gikk forøvrig i Harstad for endel år siden Den på Andenes tilhører vel prosjektlederen for YES2 satelitten som ble sendt opp før jul tenker jeg. Han kommer fra samme bygda som meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Den omegaen fra gatebil treffet i kr.sand eller den over her skal være fra kr.sand området. kollega av far min som hadde den noen år til han solgte den til en i mandal!? eller rundt der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 I påsken for 2 år siden stod det en til salgs i Sauda (Rogaland). Om denne ble solgt aner jeg ikke. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Philip520 Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Det sto en Omega ved Shell på Ra, rett utenfor Horten. Om dette er en Lotus vet jeg ikke helt, men tviler egentlig på det. Stod på det samme stedet hele tia.Har ikke sett den på et par mnd. nå. Siter - 1989 BMW 520 - 1986 Audi 100 2.3 - 1982 Datzun Bluebird 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiesta_xr2i Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Den på Andenes tilhører vel prosjektlederen for YES2 satelitten som ble sendt opp før jul tenker jeg. Han kommer fra samme bygda som meg. dro fra meg den ja kiddie ( kjørte xr2i da ) Siter 2001 mondeo Tddi stv 87/91 sierra cosworth 4x4 x 92 fiesta xr2i 1,8 16v x 88 sierra sedan x 90 sierra combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 noen som er til salgs nå? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lollomanta Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 I påsken for 2 år siden stod det en til salgs i Sauda (Rogaland). Om denne ble solgt aner jeg ikke. Er til salgs for rette prisen ;).Men den blir nok dyr. Står hos protrim for øyeblikket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Det sto en Omega ved Shell på Ra, rett utenfor Horten. Om dette er en Lotus vet jeg ikke helt, men tviler egentlig på det. Stod på det samme stedet hele tia.Har ikke sett den på et par mnd. nå. Det er IKKE en lotus omega, er vel bare panseret som er fra en lotos omega der ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg