Mad_Maxx Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Som topic sier. Ønsker å kjøpe et billig Mig sveiseapparat til hobbybruk. Tenker jeg har råd til en 4-5 tusen for et ok apparat. Brukt eller nytt spiller ingen rolle, så lenge det funker ok til å sveise på hobbybiler med. Har sett på dette: Er det noe tess? http://new.gasolin.no/index.php?main_page=product_info&cPath=33&products_id=408 Og nei, jeg har ikke råd til å kjøpe apparat til 10-12 tusen, så ikke gidd å foreslå det takk :D Håper på hurtig svar. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ix Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 I den prisklassen finnes det mange apperat.. vet ikke noe om apperatet du har i linken.. Lincoln har et mig apperat til ca 6500,- var kampanjepris for en stund sia.. har det jeg og er godt fornøyd.. Christian Siter 86 Bmw 325 iX (Turbo kanskje) - 02 Audi A4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Moe@&co i Bergen (de med de gule annonsene i Motor) selger et 150 amp MIG-apparat for 1990kr, samme apparatet var "best-i-test" i Practical Classic før jul. Et sånn havner i garasjen min nokså snart:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Forresten-ESAB har kampanje på sine 1-fase apparater nå, rundt 6000kr for 150 amp apparatet. Kjempeapparat-men ikke sikker på om de er 4 ganger bedre enn apparatene fra Moe&co Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Hmm, kan man bestille de Moe og co apparatene noe sted? Det hørtes ut som akkurat noe for meg :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 http://www.moeco.no/ Gassregulator kjøper du billigst på Biltema:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Hmm. Kan jo bare bestille med utstyr for sveising med gass da... 500 kr ekstra :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Spørs hvor mye du skal sveise, de småflaskene blir fort dyre. Men du kommer jo i gang og får prøvd litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ix Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Hvorfor ikke bare få tak i en sånn co2 flaske til brannslukking.. ta ut stigerøret og sette på en ventil.. Har sånn jeg.. Siter 86 Bmw 325 iX (Turbo kanskje) - 02 Audi A4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Har et stort industriområde i nærheten, tror ikke det blir noe problem å få tak i flaske og gass ;) Kjenner da noen der :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Får man kjøpt gass til sveising nå da? Så vidt jeg vet er sveisegassflaskene bare til leie, på grunn av de strenge krav på gassflasker for sveising. Mulig det er anderledes på småflaskene. Har bare erfaring med storflasker jeg, og de får man ikke kjøpt verken på firma eller privat. Men det er jo alltids noen steds man får lånt hvis man har kontakter. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janp87 Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 kunne tenke meg å kjøpe mig apparatet fra moeco.no, bare lurte på om det var bra til å sveise på bilen med? tenker da på karosseri arbeid. Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/194922-janp87-chrysler-neon-amerikansk-plastrakett.html#post2173508 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Tror jeg skal prøve meg på et Moeco, skulle det være bare drit, så skal jeg si fra, så dere vet sikkert :D Får heller ta å kjøpe et større apparat når økonomien tillater det. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janp87 Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 You are my hero Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/194922-janp87-chrysler-neon-amerikansk-plastrakett.html#post2173508 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ix Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 kjøp et bedre apperat! Så slepper du å kjøpe to! moe&co apperatene er dårlige! Naboen kjøpte et billig apperat der.. jeg fikk det! og jeg kasta det! spar de 3000,- og legg til 2000,- ellerno.. og kjøp noe annet! Christian happyhappy Siter 86 Bmw 325 iX (Turbo kanskje) - 02 Audi A4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg