SHN-Motorsport Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 lurer på om det er noen andre som ar vært utenfor no lignende! bilen funker meget bra og går fint på tomgang! MEN så når den har stådd 5-10 min på tomgang stopper den! og man får ikke start før man har ventet ca 5 min igjen! virker som den går rå! starter og går opp til 2000 omdreininger å dauer! kan ha bånn pedal men samma greia skjer igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipo Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 jeg hadde nesten samme problem, men da var det rett og slett at motoren gikk for kald. ordna seg etter litt kjøring, men i ditt tilfelle så kan det være den kjører seg rå ja, har du sjekka at alle slanger osv til turbo, fra LMM er skikkeligt skrud igjenn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 jess har sjekka det meste og nettopp bytta lmm pga den var DØNN gåen! kjøpte bilen for en måned siden og forrige eier har bytta mye for å bli kvitt problemet! bilen har aldri vært "garasjemekka" dvs alt er jort på verksted og fikk en feit bunke kvitteringer med bilen! er et veldi irriterende problem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 lamdasoner? Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolonko Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 vil da sei at bilen ikkje er kjørbar eller skjer dette kun når bilen har gått på tomgang ei stund. e alltid griet å veta det eksakte symtomet for å kunna gje eit tips. lambdasond er absolutt ein mulighet som nevt. den har dei på biltema. har bytta på 5 bila å sett i sånne frå biltema, dei har fungert heilt topp. ikkje vert noko tull med nokon av dei. men du må rekna med litt ekstra arbeid fordi du må kappa av kontakten/kontaktane og litt av kabelen på dan gamle sonden å lodda dei sammen med ledningane på den nye. skjøytestykker og krympestrømpe følger med samt bruksanvisning. det står at du bare skal knipe det i hop med tang, men lodding er absolutt å ambefale. det skal så lite spenningsfall til i den kretsen for at du skal få kødd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 er bare på tomgang! den er litt for gla i bensin dvs litt over litern på mila på fin kjøring og den går seg rå på tomgang så lambdasonden er så absolutt en mulihet! takk for at du minte meg på den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveina Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Ikke at jeg har noen erfaring med dette på Volvo, men på andre biler så justerer smalbåndslambdasonden blandinga så lite at du ikke får dette problemet av den grunn. Motronic kutter ut signalet ifra den på 3500 rpm også. Sikkert ikke dumt å beskrive problemet litt mer nøyaktig! Siter S.C.E. '76 924, '82 944 RS, '87 951, '01 Viper GTS, '94 855 T5, '04 307 HDi, '99 V40 TDI, x 20 stk med forskjellige merker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.