Gå til innhold

Din beste bilopplevelse.

Ranger emnet


high octane

Anbefalte innlegg

Fikk lappen etter 15 min kjøring av en sensor som skulle pensjonere seg etter og ha gitt meg lappen:) for så 5 timer senere hente ut min ferdigbygde 2,9 VR6 fra VW verkstedet for så og gi flat pinne ut 1.2.3. Ned med vindua, opp med takluka og få 12" til og bevege luft. Sang nr 1 på når jeg satt meg i bilen "Pixie - Where is my mind"

og jeg kjørte under midnattsol på lange strake veier, nøt hvert sekund. Gibson go home, jeg roper Freedom høyere en deg:) long live those moments!

X`er: Din mor og en del Vr6`er

Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1. Dagen jeg fikk lappen.

2. Smale, svingete veier med Bobla. Helt sjefolainen! Få hekkmotorfølelsen.

3. Med en kamerat sin '68 Firebird på en ganske god vei i mitt hjemdistrikt. Pedalen helt i dørken.... :usa:

VW 1300, 1968

 

 

They don't make 'em like they used to,

I'll make them even better......

 

1968 Boble "Old Speed" prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine beste opplevelser

 

*dagen jeg henta bmw 325icab'n min, sol og fint være med ei fin bærte ved min side når vi cruisa med taket nede på vei hjemover ;) kunne ikke blitt mere perfekt

 

*Når jeg fikk prøve en kompis sin 300zx med 400hk/500nm

 

*Diverse turer til treff og streetmeet, dette er like morro hvergang når en vennegjeng samles og kjører i kolonne, anbefales ;)

 

*Turen jeg og Dr_S Hadde for å hente den Blå Bmw 325i coupe'n jeg hadde...

 

*første gang jeg selv kjørte en Integra Type R, følelsen når vtec'n slo inn ved 5900rpm på ring3 i Oslo blei bare helt pervers ;) satt og gliste de neste timene etter dette, endte med bilkjøp oxo vel og merke ;)

 

++

 

kunne sikkert sitte her og ramsa opp i det uendelige ;)

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste bil opplevelser,hmm...

 

kjøre cossien til bror med L :)

 

sitte på i 2** km/h med cossien og når vi slapp gassen sto det 30cm med flammer bak, side om side med en M3..

 

og sitte på med mustang 500hk+ ;)

88 Ford sierra Cosworth (sommerbil)

99 Audi S4 (konebil)

95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine beste bilopplevelser:

- Dagen da sensoren sa: gratulerer, du har lappen!

 

- Samme dagen som lappen var i boks, første kjøreturen alene! Bare råne hele dagen og helga med venner og dårlig musikkannlegg..

 

- Da følka på Frekvens hadde satt i basskasse og forsterker til meg..Satt å gliste hele veien hjem..Verdens bredeste glis trur je! :P

 

- Den gangen onkel hadde chippa Golf GTI`n sin til "hele" 190 gamp..DET var gromt for en som ikke hadde lappen enda..hau hau..husker lyden enda..frysninger mann! frysninger..:P

 

Sikkert mye mer også men ikke som je kommer på..Men flere konge bilopplevelser skal det bli i årene framover! Vær du sikker! :)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel bli som de fleste andre: "gratulerer, du har bestått"

 

Ellers første turen etter å ha fått lappen, bilen full av klassekamerater og ut å kjøre som fan i skoletiden:D

 

Ellers var ikke en bmwccn tur heller feil, med 2veninner i baksetet som skreik som fa*n

 

Kjøre 65modell corvette, det var sjeef:D Sitte på er også sjef. Sitte på i 69camaro rs/ss 396 er heller ikke feil:D

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

 

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min beste opplevelse... hmm...

 

Den beste skjedde faktisk på Lørdag som var...

Jeg ble med en kompis på jobb (bruktbil sjappe) og fikk beskjed om å ta en tur med noen biler for å vedlikeholde batteriet...

Første bilen jeg kjørte var en 06' BMW 320D med 163hk, 6-trinns kasse og hvit skinn interiør... najs!

 

Nest beste må være da jeg og en kamerat lurte en idiot til å tro att russebilen vår var en sivil politibil.... :D

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min beste opplevelser:

 

-Sitte på med en Lotus Super seven i fullt driv på svingete vei Synnsykt gøy! Ellers så har jeg flere gode "sitte på opplevelser" div bmwer,volvoer og skyline (den bilen har en helt spesiell aura..)

 

- Når jeg kjøpte Cherryen, kom fra en micra og inn i den bilen var helt sinnsykt gøy.

 

-Igår da jeg kjørte Porscha ned av hengern og inn i garasjen :w00t

 

+Div roadtrip, alltid gøy på harrytur til svinesud. Banekjøring syns jeg også er svinaktig morsomt

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

*Diverse turer til treff og streetmeet, dette er like morro hvergang når en vennegjeng samles og kjører i kolonne, anbefales ;)

)

 

 

Husker turen vi hadde ned fra Gardermoen rimelig godt, den var bra :D

Selv om det har blitt mange andre bra turer med tiden. De fleste er somregel sammen med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Det har med tiden blitt mange gode minner fra bil-hobbyen.

 

Folk skriver om fart - Første FD'n min hentet jeg i Aachen i Tyskland. Søndag og regnvær på veien oppover, men på ett parti ble det fint vær, trafikken var borte, og Darude/sandstorm spilte på radioen. 275 km/t på klokka (dønn org) lagde ett glis som kommer til å vare evig, og spes når jeg hører den låta igjen..

 

Ellers er banekjøring noe som er veldig morro med f.eks. 323 GT-R. Rudskogen er favorittbanen (-har ikke vært på arctic enda).

 

Ringen er også morro, men får mer og mer respekt for den. Det er null kontroll på hva de slipper utpå der, og det skremmer meg. En defininsjon på "skrekkblandet fryd".

 

Bare å kjøre på Norske veier en vårdag, hvor svinger og elevasjon leker med kroppen er gøy. Ta en tur over fjellet til Bergen, og kjøre grytidlig for å ikke få med seg Politi/andre turisters forstyrrelser...

 

Skapelsen - Man bygger en bil er også morsomt. Legge planer, shoppe deler, se hvordan maler'n tryller frem kul lakk, og til sist se hele resultatet. Det er helt toppers.

 

Jo mer jeg tenker på det, jo mer skjønner jeg at det er umulig å velge ett høydepunkt. Og det er jo egentlig ett luksus-problem å ha..

 

Ha en god autofil dag videre.

 

:hello:

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår