Stingah Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 blir vel ikke kondemnert av den grunn. kanskje noen nye kommer til :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Selger den rett og slett fordi jeg er dritt lei.. Hehe.. Med denne så har jeg hatt IV'er i over 3år, så nå trenger jeg noe annet.. Sikler litt på 02-04 A4 avant.. 130HK TDi.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Lykke til med salget;) Du får vel solgt bilen din MYE MYE før meg:P Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Lykke til med salget;) Du får vel solgt bilen din MYE MYE før meg:P Vel, tiden vil vise.. Er ikke sikkert jeg selger den heller.. Usikker, men vil ha noe nytt.. Hehe.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Blir nok overgang til Audi for min del og med tiden. Det eller Touran faktisk :) Man holder seg vel til tysk når man har eid det :D Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Man holder seg vel til tysk når man har eid det :D Nåååh, det er ikke sikkert.. Hehe.. Skal nok ha noen japser igjen også.. Hehe.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Nåååh, det er ikke sikkert.. Hehe.. Skal nok ha noen japser igjen også.. Hehe.. :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 SOLGT! 19" felger selges til nissepris.. 3 nye dekk og et veldig bra. 91614241! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Grattis med salg da... Hva blir det nå da Chr|z, riskoker igjen eller :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 congrats du kan jo bruke felgene på nye bilen din:):crazysant Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Mye skal du ha for felgene da? Er jo stadig på utkikk jeg.. Hehe Skal inn i forsvaret nå, og vil nødig la dama kjøre rundt på nye felger, men kan jo høre på pris :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Grattis med salg da... Hva blir det nå da Chr|z, riskoker igjen eller :D Er nok fare for at det blir det ja.. Hehe.. Mye skal du ha for felgene da? Er jo stadig på utkikk jeg.. Hehe Skal inn i forsvaret nå, og vil nødig la dama kjøre rundt på nye felger, men kan jo høre på pris :) 6500,- skal jeg ha for de.. Ikke verdt mer! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Er dette de voldtatte felgene til singh? hehe (ikke meninga å ødelegge salget, vil bare vite om det faktisk er dem) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Er dette de voldtatte felgene til singh? hehe (ikke meninga å ødelegge salget, vil bare vite om det faktisk er dem) Hehe, ja det er de.. Det er derfor de går så billig også.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Gratulerer da! :) Hvor mye fikk du for den? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg