Gå til innhold

Har du Neon?

Ranger emnet


Gjest AndreMedNeon

Anbefalte innlegg

Får godsnakke litt med fatter som driver dekksjappe i Skien da :-P Bruker du forresten bilen til jobb noen gang? :-P Var oppom Bilstereoexperten her for en liten stund siden, men så ingenting til bilen din :-P

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg tror 16" kan se lite ut på en Neon :-P Så 17" er vel helt kurant. De aller fleste Neonene jeg har sett har det iallefall

 

Og hva det gjelder felger så er vel det greieste bare å snoke rundt i noen forhandlere rundt der du bor og hente inn masse kataloger og prislister og se hva du liker best... Personlig syns jeg at felger lignende de red-5 har på bilen sin er utrolig lekre, men fikk også tips fra en på Felgimport om at Momo WRS også ser bra ut på den bilen

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mener også at 16" vil virke litt lite.. men her i utkantstrøkene hvor jeg bor kan det være litt greit med litt gummi også..

og med 17" vil vel 35 være maks med tanke på det som er tilatt... :/

 

Uansett er det vel dekkmann det er mest aktuelt å handle hos "special deal" (on wheel?) ihvertfall.. de forhandler litt oz og slikt.. vurderer noen fete fra de.. men er rett og slett ikke sikker hvordan det vil ta seg ut på bilen..

 

Og jeg har noe begrenset tilgang til penger også.. så vil vel se litt teit ut med 17" 225/35 uten noen form for senking? :P

 

og tilslutt, hvorfor har ikke vi eget "neon-forum"??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror pappa snakka om at det var 45 profil jeg burde ha på bilen min om jeg skulle ha 17"... Det er vel litt mer brukanes :-P

 

Jeg har forøvrig sett 17" på biler som er både senka og ikke, og det ser ikke kjempeteit ut uten senking. Iallefall med 45 profil... Med 35 profil kan jeg godt gå med på at det kan se litt snodig ut :-P

 

Og OZ har vel en god del felger som er megafete, men de har en tendens til å være noe dyrere enn iallefall Momo såvidt jeg har forstått...

 

Og hvorfor vi ikke har eget Neon forum? Tjaa... Spør admin :-P

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men 45 profil på 17" er ikke helt tilatt vel? da må man i tilfelle styre og herje med kalibrering av speedometeret..

 

uansett vil jeg tro det kan bli et lite klaringsproblem med så store dekk, iallefall med senking..

 

Hadde vært grovt med 17" og 35 pofil, men det fører vel til at jeg tilnærmet må ha luftfjæring for å få det til å se nogenlunde godt ut til tider...

vrient dette :P

 

Noen som har tips til felger, gjerne kom med bilder av neon med de aktuelle felgene.. lettere å se hvordan de blir.. :)

Jeg har grovt lyst på 5eikers felger som har kileform... smågromt det.. :P

 

Men send en PM til admin noen da, vil ha eget Neon forum nå! (må fyke har ikke tid..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hvilken type olje er det folk bruker?

oil extreme racing oil.. ekstremt go olje aldri vert borti bedre.. og har prøvd alt fra biltema og castrol til royal purple og ingen er i nærheten..send pm for mer info

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår