Gå til innhold

Har du Neon?

Ranger emnet


Gjest AndreMedNeon

Anbefalte innlegg

Nice =)

Åssen Styling kit har du satt på?

Har du planer om og omlakkere bilen?

 

 

Mvh Andreas

 

står buddykit fanger forran og bak vet eg ikke aldri sett den bakfangeren til salgs noe sted fikk den brukt fra en hugger. men holder på å lage nytt kit til den fra grunnen av.. straks det er ferdig blir bilen omlakkert til svart med noe effekt (ikke helt bestemt hvilken) plus alt vil bli cleanet av lister og sånn blinkers og antenne fjernet. og skal gjøre meg ferdig med mest mulig av interiøret (bruke ferien på alt dette)

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Offtopic** :( :(

Jeg fikk ikke laga en ny tråd.. så jeg må desverre skrive her..

 

Jeg kjøpte en Neon -95 2L her midt i mai.

Det har vært litt småplukk som; Stopplys(amerikansk elektronikk xD) , høydejustering av frontlys(amr. elektronikk igjen:P) og retting av småbulk. Men en feil har jeg ikke peil på.. speedometeret.. det virker av å til, men som regel ligger det bare å napper..

Noen som veit hva problemet er? Er det en løs vaier ellerno?

 

-takk<3

- 1995 Chrysler Neon 2,0l -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Offtopic** :( :(

Jeg fikk ikke laga en ny tråd.. så jeg må desverre skrive her..

 

Jeg kjøpte en Neon -95 2L her midt i mai.

Det har vært litt småplukk som; Stopplys(amerikansk elektronikk xD) , høydejustering av frontlys(amr. elektronikk igjen:P) og retting av småbulk. Men en feil har jeg ikke peil på.. speedometeret.. det virker av å til, men som regel ligger det bare å napper..

Noen som veit hva problemet er? Er det en løs vaier ellerno?

 

-takk<3

 

jeg foreslår speed sensor siden det ikke er wire på disse bilene og speedometeret detter til bunn viss sikringen på styringsenheten ryker :P (i know)

 

 

 

den koster 1560,-.. det kan også bare være dårlig kontakt baki speedometeret så du kan jo begynne der

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver å leiter etter fargekoden på bilen nå...

Stickeren ved døra er borte, allt jeg har er noe som er trykkt inn i chassiet i motorrommet. Der er det mange forskjellige koder...

 

noen som veit sånn ca. hva som er fargekoden på en grønn neon?( <=== Dere ser bildet) bare sånn at jeg har noe å leite etter :)

- 1995 Chrysler Neon 2,0l -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver å leiter etter fargekoden på bilen nå...

Stickeren ved døra er borte, allt jeg har er noe som er trykkt inn i chassiet i motorrommet. Der er det mange forskjellige koder...

 

noen som veit sånn ca. hva som er fargekoden på en grønn neon?( <=== Dere ser bildet) bare sånn at jeg har noe å leite etter :)

 

dersom eg får skiltnr. på bilen din så kan eg sjekke på tirsdag (jobber hos chrysler)

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

hei! jeg er 16 år gammel fikk min første bil ida:). det ble en chrysler neon 2.0 l LE 96 modell

 

men det er en lite skade på høyre front side. langs front dør til frontskjørte. har skaffet meg en hel dør inkludert speil glass og alt for 1000 kr, men finner ikke høyre frontskjørt. er det noen av dere som vet hvor jeg kan kjøpe det. det hadde vært greit om det hadde vært brukt også. gjerne i en grønn farge.

 

 

ellers er det noen andre ting jeg bør fikse på, ? noe tips!?

 

 

takker for alle svar

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en skade på venstre side på bilen min og har vært på jakt etter det samme. Tilslutt havnet jeg hos Veng.no. De har erstatningsdeler som er ferdig behandlet men du må lakke dem i den fargen du vil ha selv, siden de er svarte. Jeg har ikke fått bestilt delen selv ennå, men skal snart gjøre det.

 

Her har du direktelinken til siden der du bestiller: http://www.veng.no/katalog/sentral.asp

Mine biler:

Opel Astra Club 1.4 1999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å komme i kontakt med dem, men får ikke svar på spørsmålet ditt desverre.

Jeg ønsker også deler jeg ikke trenger å lakkere eller lage hull i, men siden jeg har en "spesiell" farge blå/lilla har ingen hoggerier i hele norge en eneste del til min bil. Har ringt rundt som en gal. Veng ga svar på et spørsmål da og det var at de kunne skaffe meg dempere til 1050,- pr. stk

Mine biler:

Opel Astra Club 1.4 1999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Ja, jeg har Neon. ;)

 

Bilder fra i sommer;

PICT0298red-1.jpg

PICT0309red.jpg

PICT0316red.jpg

 

Rundt juletider;

1juledag2007018redigert.jpg

 

Dønn orginal utenom felgene. Får se hva som skjer med den fremover. ;)

 

 

mener å ha kjørt ifra denne oppover hagelsund brua i fjor sommer..hehe.. ganske kos

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår