Gå til innhold

Har du Neon?

Ranger emnet


Gjest AndreMedNeon

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har Neon. ;)

 

Bilder fra i sommer;

PICT0298red-1.jpg

PICT0309red.jpg

PICT0316red.jpg

 

Rundt juletider;

1juledag2007018redigert.jpg

 

Dønn orginal utenom felgene. Får se hva som skjer med den fremover. ;)

 

 

mener å ha kjørt ifra denne oppover hagelsund brua i fjor sommer..hehe.. ganske kos.. strøkent eksemplar forresten.. min gamle er for tiden en skam rent utseende messig men det fikser eg i sommer.

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener å ha kjørt ifra denne oppover hagelsund brua i fjor sommer..hehe.. ganske kos.. strøkent eksemplar forresten.. min gamle er for tiden en skam rent utseende messig men det fikser eg i sommer.

Har mine tvil om at det var denne da jeg ikke kommer på å ha vært i det området. Må isåfall være da jeg hentet felgene og hadde tilhengeren bakpå. Det var i sommer. Ikke det at jeg ikke tror du hadde kjørt ifra meg for bilen går skikkelig dårlig for tiden. ;)

 

Vet forøvrig hvem du er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mine tvil om at det var denne da jeg ikke kommer på å ha vært i det området. Må isåfall være da jeg hentet felgene og hadde tilhengeren bakpå. Det var i sommer. Ikke det at jeg ikke tror du hadde kjørt ifra meg for bilen går skikkelig dårlig for tiden. ;)

 

Vet forøvrig hvem du er ;)

 

ja mener du har vert innom å kjøpt en lysbryter hos meg inne hos møller i åsane.. kan det stemme?

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja mener du har vert innom å kjøpt en lysbryter hos meg inne hos møller i åsane.. kan det stemme?

Det stemmer. Hva du husker altså. Litt artig å vite hvem folk er på forumet her. ;)

Det var vel lysbryteren og pluggledninger jeg kjøpte mener jeg å huske.

 

Men du som jobber der. Husker du hva fjærer til neon koster der? Høyre foran. Min har knekt ser det ut som. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer. Hva du husker altså. Litt artig å vite hvem folk er på forumet her. ;)

Det var vel lysbryteren og pluggledninger jeg kjøpte mener jeg å huske.

 

Men du som jobber der. Husker du hva fjærer til neon koster der? Høyre foran. Min har knekt ser det ut som. :(

 

altfor mye.. bedre å kjøpe 2 stk hos aarnes.. da fjærer og dempere (spess på så gamle biler som våre) bør bytter parvis pga slitasje og materialtrøtthet

 

forresten.. de bildene dine er tatt under sotra broen ikke sant?

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altfor mye.. bedre å kjøpe 2 stk hos aarnes.. da fjærer og dempere (spess på så gamle biler som våre) bør bytter parvis pga slitasje og materialtrøtthet

 

forresten.. de bildene dine er tatt under sotra broen ikke sant?

Ok, bare lurte på om jeg skulle invistere i ny fjær eller senk med en gang. Så da blir det nok senk ja. Noen å anbefale, noen?

 

Bildene er tatt på Askøy utenfor Amcar klubben der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, bare lurte på om jeg skulle invistere i ny fjær eller senk med en gang. Så da blir det nok senk ja. Noen å anbefale, noen?

 

Bildene er tatt på Askøy utenfor Amcar klubben der.

 

k-sport er sinnykt bra greier da.. har det på ene av mine tuv godkjent og alt.. men er sinnykt dyre da. ca 10 000

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

k-sport er sinnykt bra greier da.. har det på ene av mine tuv godkjent og alt.. men er sinnykt dyre da. ca 10 000

Ja, det ble litt i dyreste laget. Dobler jo verdien på bilen nesten. ;)

Leste litt rundt på forumet om senkefjærer. Men ble ikke noe klokere av den grunn. Finnes det tuv-godkjente senkefjærer som ikke koster skjorta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Bøttestoler i neon? noen som har prøvd ut det eller?? Hva gjorde dere med understell og slik da?

 

Jonas

 

bruker orginalt understell. bare modder det litt for montering av andre seter.. funker fint. har pro 2000 stoler i min neon

 

 

Ja, det ble litt i dyreste laget. Dobler jo verdien på bilen nesten. ;)

Leste litt rundt på forumet om senkefjærer. Men ble ikke noe klokere av den grunn. Finnes det tuv-godkjente senkefjærer som ikke koster skjorta?

 

det finnes noen godkjente eibach.. men har selv store problemer med å skaffe

 

 

tar noe off topic her, da jeg ikke gidder å starte en ny tråd, noen som veit hva som kan være grunnen til at sentral-låsen ikke virker. har slifta sikring, men den funkar fremdeles ikke. hjelp noen?

 

hva mener du med ikke funker. funker ikke utenfra eller? pr;vd bryteren oppe ved handtaket? disse bilene har det man kaller new york sentrallås.. dvs at du ikke låser opp alle dørene fra utsiden men ved hjelp av del lille bryteren inne i bilen

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva mener du med ikke funker. funker ikke utenfra eller? pr;vd bryteren oppe ved handtaket? disse bilene har det man kaller new york sentrallås.. dvs at du ikke låser opp alle dørene fra utsiden men ved hjelp av del lille bryteren inne i bilen

 

Det er den bryteren som ikke fungerer, den funka litt så ble den dårligere og dårligere, virka som om det var noen bateri som ble tomme for strøm.

Neon '95 LE

 

har ikke peiling på bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den bryteren som ikke fungerer, den funka litt så ble den dårligere og dårligere, virka som om det var noen bateri som ble tomme for strøm.

 

samme syken på begge sider? kan jo bare være bryteren.. eller en driver som har satt seg(mulig det påvirker alle driverne)

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår