cleanvw Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 som topic sier så lurer jeg på om det er det samme.. fikk med en dynamo når j kjøpte motoren av orph, men den ser absolut ikke til å passe:( så dynamoen som sitter på 1,8i motoren passer, men lurer på om det går bra at jeg bruker den? Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Passer ikke nei. Tror den blir sittendes skakt, så reima går skeivt. Mener han selveste jallamekk bosnieren brukte gasserdynamo på 16v, med no selvlagde braketter, men endte bare med at reima røyk hele tiden. Men mulig noen andre har tips for å få det til å funke. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 hehe.. tenkte ikke å gjøre sånn som saud gjorde.. han har MYE jalla mekk:P men ser jo ut som det skal passe bra da, er jo like brakketer så jeg nå.. hmm.. noen som har no bra tips? Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 noen andre som ahr tips om den passer el ikke el hva jeg skal gjøre? Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 På min 16v oppdaget jeg at 8v-dynamoen ikke var nært å passe engang - kunne ikke engang trikse og mikse det til. Men vet ikke om du kan bytte ut selve festet til dynamoen (som er skrudd på blokka). Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Men uansett, så skal det vel gå ann å bare bytte over børster og lager til den dynamoen som sitter på 16v'en, fra gasserdynamoen? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 er samma greia på blokka da! prøvde ista.. den sto rett som bare det, så da blir jeg vel bruke den da! hehe.. gti 16v har vel 90amp dynamo? mens 1,8 har? Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg