VOLVO 1983 Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 De sier jo nei til moped-forum her, åpner de et traktorforum kommer jo alle 16-åringer med traktor hit isteden. "Hvordan monterer jeg neonys på traktoren?" "Hvordan montere sportsfilter på min Massey Ferguson?" "Satt på karbonspeil og blinkers på John Deer'en" Jeg tror at de 16åringene med Traktor er litt mere serriøs en de med mopped... Mvh Gunnar Bodø :hello: *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 ja det er vel no jeg også skal vise min store forståelse... så hvis moderatorene synes det passer inn så bør dere få det:) og jeg holder meg unna det forumet, så er alle fornøyde kiddie jeg er forståelsefull :w00t VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 ja det er vel no jeg også skal vise min store forståelse...så hvis moderatorene synes det passer inn så bør dere få det:) og jeg holder meg unna det forumet, så er alle fornøyde kiddie jeg er forståelsefull :w00t Thanks cheers *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Hvis mc-forum ikke har noe å gjøre her, hvorfor er det bilspill og photoshop forum her da? Det har vel mindre å gjøre med bil en mc og traktor IMO... Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Hvis mc-forum ikke har noe å gjøre her, hvorfor er det bilspill og photoshop forum her da? Det har vel mindre å gjøre med bil en mc og traktor IMO... Jeg har ingenting imot MC-forumet her, det er jo et bra tilbud til de som liker det, men det er vell ikke noe verre med et traktor forum? aneglsmili Mvh Gunnar Bodø *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Erstatt Nascar foume med eit traktor-forum. Nascar forume er så å si ikkje i bruk. Vedder flesk på at eit traktor-forum blir mer populert enn Nascar forumer er. Eller dere kunne ersatta ein av desse upopulere forumene med eit traktor-forum - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Erstatt Nascar foume med eit traktor-forum. Nascar forume er så å si ikkje i bruk. Vedder flesk på at eit traktor-forum blir mer populert enn Nascar forumer er. Eller dere kunne ersatta ein av desse upopulere forumene med eit traktor-forum ikke noe imot nascar forumet heller, men det var da et VELDIG spesielt forum? Traktor forum blir nok rimelig populert jah! kiddie Mvh Gunnar Bodø *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Hvis mc-forum ikke har noe å gjøre her, hvorfor er det bilspill og photoshop forum her da? Det har vel mindre å gjøre med bil en mc og traktor IMO... Jepp, bilspill og photoshopmods av biler har mindre med bil å gjøre enn mc og traktor. Helt sant! '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Ja, kvorfor ikkje eit traktor-forum? Traktor er tross alt og eit framkost-middel, samma faen fart er, også MC. Dere har rally, nascar, formel1, dragracing, JGTC. Traktor er meir i bruk her i Norge, av blandt ungdommer enn ka formel 1, drag, rally nascar og JGTC er. - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 For faen da. Dette er et bilforum. Traktor er ikke noe fremkomstmiddel, det er et anleggskjøretøy. Lag et eget traktorforum et annet sted på nettet. Dette blir for dumt. 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Ja, kvorfor ikkje eit traktor-forum? Traktor er tross alt og eit framkost-middel, samma faen fart er, også MC. Dere har rally, nascar, formel1, dragracing, JGTC. Traktor er meir i bruk her i Norge, av blandt ungdommer enn ka formel 1, drag, rally nascar og JGTC er. Traktor ekke motorsport da vettu :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biff Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Hva gjør traktorer på bilforumet?? '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Traktor ekke motorsport da vettu :) Neivel? Traktorpulling da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Hva gjør traktorer på bilforumet?? Roter det til... '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 jeg synes det ikke hadde gjort noe med et traktor forum jeg :) jeg kjører riktig nok bare trakor på jordet men :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg