J.C Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Nå har jeg begynnt å lure på on jeg skal få fatt i en FE3 motor å dytte i mx6en min.. Hvor finner jeg en sånn fort å rimelig a?? Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Hvis du bare skal ha en 89- og videre oppover, så er det ingen problem. Det har mange bilopphuggeri. Men skal du ha 88 modellen så kan det være vanskelig å få tak i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Forskjell på de el? Tenkte på den med mest effekt Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 88`en har 148hk og mangler kat. 89 og opp har 140hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 har motoren din rast igjen, mx6? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Alltid:( Raste i høst og ble dritt lei.har ikke rørt dritten med en pinne omtrent etter det. Men har fått litt lysta tilbake nå og lurer litt på en fe3 motor.Har liksom skjønt det at den er litt mer solid enn FS motoren. Er bare det å få den i da:)hehe Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 delene passer vel over, gjør de ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Mener da d? Blokka er vel ganske så lik er de ikke? Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Kan ikke noen si ifra hvis de vet om eller finner en FE3 med kasse?? Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMB__ Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 skal jeg være morsom nå? hehe jeg har fe3 med kasse! hehe men alvorlig.. på et huggeri i sverge veit jeg det står 3 biler med fe3 motor som er komplette med kasse og hjerne og ledningsnett skal sikkert ikke ha alt for mye for det heller... Siter Mazda 626 2.0i 16v combi -88 x -Mazda 626 2.0i 16v combi -89 (R.I.P. kondemnert) x -Mazda 626 (ingenmotor) stv -88 (Delebil/Vraket) x -Lada 1500S -85 (jordebil/vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Hvilke huggeri er det?? Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg