GMV Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 En lite oppdatering i dag også. Var i sverige å hentet delene til innsuget i går, samt det nye topp dekselet. Var nesten så vi ikke rakk postkontoret, men det gikk på det berømte håret! Her er noen bilder. De nye traktene til innsuget. Jeg bestilte 4 men fikk 5 for den samme prisen;-) Det nye toppdekselet... Det gamle toppdekselet, og årsaken til at jeg bytter det. Kostet jo ikke mere enn ca 850 kroner for ett nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 oioi.. fine strunter det der ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 hmm, skulle ftt meg et 8v innsug med 3" spjeld etterhvert :P Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 gmw: var det på volvo i sverige du kjøpte nye dekslet?var ok pris det skulle nesten vist pris til 8vn og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 var no en rå øse dette:) lagt ned mye tid og penger i dette prosjektet ja Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Ja, var på Volvo i sverige. Giddet ikke å spørre på prisen i Norge engang, også måtte jeg kjøre en tur til Sverige alikevel så.... Venter på lashcaps til ventilene nå, også må jeg spare opp litt gryn til JE stempler, Tilton clutch, og nye dyser, det er vel den største kostnaden som gjenstår nå... Også er det bare å skrike ut om noen har ett 3" spjellhus ifra 850 GLT eller liknende med spjeldhussensoren, trenger det til det nye innsuget mitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Hvordan er løsningen din på kamsynk? Om du kjører med det.. ? Sett dem sliper fordelerakselen og setter i en sensor hvor den mekaniske bensinpumpa står. Men ser ikke helt for meg å klebbe til det der uten utstyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Oeb: Er detta giver til? Fortell litt mer... (?) Meg nysgjerrig! :D Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Sinsykt rått... Lov oss at du ødelegger alt på gatebil.Vis idiotene hva den er go for..Går det gæli tar vi en liten penge innsamling :) Apsolutt det råeste som skjer her på 200forumet akoratt nå. Lykke til videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Oeb: Er detta giver til? Fortell litt mer... (?) Meg nysgjerrig! :D Er en hall sensor som er ofte brukt i datasprut.. siden akslingen der har samme hastighet som kammen så kan du kjøre kamsynk fra akslingen der og ha sekvensiellt sprut og fordelerløs tenning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 OEB: bruk synk med orginal hall fordeler da vel!!! funker vel fint det. GMV: fy fan så feit den vogna di er da:D drit gromt... Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Pen bil!! Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffen Racing Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 litt ot. hvilen båt reser d på GMV??? Siter Volvo xc70 Bmw E46 320DT volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan. Volvo 360 sladdevogn(Død) Peugeot 405 T16x4 Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 OEB: bruk synk med orginal hall fordeler da vel!!! funker vel fint det. GMV: fy fan så feit den vogna di er da:D drit gromt... Det går hvis du fjerner 3 av "rutene" og lar det stå igjen 1 "rute" i fordeleren ja.. men det ser jo helt ape ut med en halv fordeler stående :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 GMV: Har du no spec på kammene dine? Åssen turbo bruker du? Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg