Gå til innhold

Bilder av grombilen.

Ranger emnet


GMV

Anbefalte innlegg

  • Svar 427
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nix, absolutt ikke nødvendig å bytte slanger og rør om du har de orginale, bygger jo intercooleren etter std. mål.

 

Turbo koster ihvertfall 5000 ny.

Kam ca 2000-3500

Bensintrykkregulator 1500,-

Chip??

3" eksos ca 3500,-

Det er ikke billig å trimme....

Enda dette er "snik" trim.

 

Mvh

 

Får vel finne meg noen som selger dette og er inntrisert i og hjelpe meg å montere bygge da;) da jeg ikke er noe kløper på sveising av alu. og ikke har plass til å skru.

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oeb:

Ja, det går å gjøre det sånn, men biltisynet er ikke særlig villige til å godkjenne det nå det ikke er orginale bærearmer på bilen....

 

turbo_works:

Nei, må vel bli KRB trading da. Sorry, men jeg har ikke tid til å lage ett.

 

Kenti:

 

Er vel et must å ha en plass å skru.

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oeb:

Ja, det går å gjøre det sånn, men biltisynet er ikke særlig villige til å godkjenne det nå det ikke er orginale bærearmer på bilen....

 

turbo_works:

Nei, må vel bli KRB trading da. Sorry, men jeg har ikke tid til å lage ett.

 

Kenti:

 

Er vel et must å ha en plass å skru.

 

Mvh

 

Ja du kan si d:) er et must å ha plass å skru skal man holde på med det her;) så jeg får vel bare prøve å høre litt med noen folk;)

 

Rune sørlie kansje er inntrisert i noe sånt.. har sett han selger litt deler... både grenrør turbo å collers... hvilken turbo vilja du gått for? 16T 18T eller 19T den har vel innebygget wastegate? tenkte kansje på grenrør med sep.wastgate også... men da veit jeg ikke hvilken turbo jeg skal bruke igjen...

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du kan si d:) er et must å ha plass å skru skal man holde på med det her;) så jeg får vel bare prøve å høre litt med noen folk;)

 

Rune sørlie kansje er inntrisert i noe sånt.. har sett han selger litt deler... både grenrør turbo å collers... hvilken turbo vilja du gått for? 16T 18T eller 19T den har vel innebygget wastegate? tenkte kansje på grenrør med sep.wastgate også... men da veit jeg ikke hvilken turbo jeg skal bruke igjen...

 

Gå for 16T billigst i dette tilfellet, og du trenger heller ikke annet grenrør for 300Hk, 940 grenrøret holder i massevis, og er desidert enklest å montere.

Broderen har nye 16T for 5000,-, kam kan jeg skaffe.

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for 16T billigst i dette tilfellet, og du trenger heller ikke annet grenrør for 300Hk, 940 grenrøret holder i massevis, og er desidert enklest å montere.

Broderen har nye 16T for 5000,-, kam kan jeg skaffe.

 

Mvh

 

okey høres kurant ut:) 19T er ikke noe å satse på altså? med tanke på at den har innebygget wastgate?

 

justerbar BTR hvor kjøper jeg d da?

 

tar kontakt om det med turbon å kamen jeg.. må skaffe meg 531 topp først.

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey høres kurant ut:) 19T er ikke noe å satse på altså? med tanke på at den har innebygget wastgate?

 

justerbar BTR hvor kjøper jeg d da?

 

tar kontakt om det med turbon å kamen jeg.. må skaffe meg 531 topp først.

 

Joda 19T er kurrant det, men er så himla vanskelig å få tak i for en billig penge...

 

BTR kan jeg også skaffe for ca 1500,-

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda 19T er kurrant det, men er så himla vanskelig å få tak i for en billig penge...

 

BTR kan jeg også skaffe for ca 1500,-

 

Mvh

 

Da tar jeg kontakt om BTR kam og turbo når den tid kommer.. mangler toppen... og alucooler og chiper da.. veit du av noen som kan skaffe... toppen er nå inn til porting å planing(autotrim)

 

trenger jeg dyser også?

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Da tar jeg kontakt om BTR kam og turbo når den tid kommer.. mangler toppen... og alucooler og chiper da.. veit du av noen som kan skaffe... toppen er nå inn til porting å planing(autotrim)

 

trenger jeg dyser også?

 

Nope, de lysegrønne std. FK (337ml) dysene rekker (Såvidt)...

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feit og clean bil ass! All kredd til deg! Stå på!!

 

Jeg vil og ha 16V :P hehe.

 

Hva slags sprut bruker du? Autronic SMC?

 

Og felgene. Kan du hive dem på en original 240 (senka 40/40) uten at dem subber borti. Tenker på uten å bruke spacere! (Så den tar ikke borti innerskjermene? -Er det kun ytterskjermen nederst bak som er problemet?)

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feit og clean bil ass! All kredd til deg! Stå på!!

 

Jeg vil og ha 16V :P hehe.

 

Hva slags sprut bruker du? Autronic SMC?

 

Og felgene. Kan du hive dem på en original 240 (senka 40/40) uten at dem subber borti. Tenker på uten å bruke spacere! (Så den tar ikke borti innerskjermene? -Er det kun ytterskjermen nederst bak som er problemet?)

 

Takker.

 

Joda 16V er moro det, men litt krøll har det vært hittil.

 

Jeg kjører med Electromotive Tec2, og det fungerer helt greit synes jeg.

 

Jada, felgene går fint på en std 240, men du må nok bearbeide skjermkantene bak ja som du nevner.

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår