Gå til innhold

til dere "forsikringssvindlere", vær forsiktig med hvor mye info dere legger ut!

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

Luring. Leste såvidt gjennom tråden han laget, og det kunne vel ikke stått mer i klartekst at han drev med fanteri.

 

Men hvis kollisjonen skjedde der jeg tror den skjedde, så er det en glimrende plass for å få ny side på bilen sin. Ganske uoversiktlig plass

Hehe... på veien Loholt allè(plassen der han kolliderte) er det egentlig helt sykt at det er høyreregel i det hele tatt! Bor selv på en av sideveiene(Johan Brodahls vei), og har for lenge siden gitt opp å hevde retten min når jeg skal kjøre ned mot byen. Med andre ord et perfekt sted for idioter til å hive seg inn på veien for å få få skifta en skjerm eller to. Håper de finner han som banka bilen sin! Det finnes alt for mange veier i landet her som skulle hatt forkjørsrett, men som ikke har det... damndamn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha. bra at noen blir tatt da. er vel bra mange som knuser en lykt eller bulker litt ekstra etter en kollisjon. kjedlig for oss at det blir dyrere forsikring.
Krasjet i fjor og fikk hjelp av politimannen til å bøye istykker forskjermen (som tok i hjulet) og å bøye til panseret og stripse igjen dette. Men den bilen ville uansett ikke blitt rettet opp. Fikk beskjed av politimannen om at jeg kunne kjøre hjem bilen (1km ca), selv om den mangla lys, var rammeskeiv og ikke akkurat var direkte trafikksikker :cocain:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår