andronix Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Kom med ord som tilsier at noe feil. Vanskelig å forklare. Men sånt man kan lure en som ikke ha nubb sjans i bil :D "Kast i coilen" "Punktert svinghjul" "Sjekk blinklysolja" Moro og høre hva folk har for noe lure påfunn :D Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Grønn overledning Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 klarte å lure ei blondine engang til å prøve å finne tutevæska :D holdt på å skratte meg til døde :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty740 Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 ei dame kom på en bensinstasjon jeg var på å spurte meg hvorfor det tikket så ille av motoren.. jeg fikk overbevist hun om at tikkelikk-forsterkeren var gåen og hu måtte oppsøke verksted med en gang.. heeh synd jeg ikke fikk sett trynet på den verksmesteren... hhah Siter 1987 Volvo 244 2.3 16V-T 2001 VW Transporter 2,5TDI 2007 Tysse Bilfrakter Ja jeg frakter billi! =P Viking redningstjeneste Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Jeg og et par kammerater har overbevist en som ikke er den skarpeste kniven i skuffen, om at tefftinga var løs på bilen hans.. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Ingenting er morsommere enn å stoppe 18-åringer eller folk som netopp har kjøpt ny bil eller lignende på følgende måte: De tar løs, mens du står å ser på, så veiver du plutselig med armene, løper etter og roper STOOOOOP med et forskrekket/bekymret utrykk i ansiktet. Når vedkommende stopper, nervøs og bekymret og sveiver ned ruta peker du på fremdekket og sier: Hjulet ditt går rundt! Satan så nervøse mange blir :P Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 den grønne overledningen til spekulatoren har røket. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 "kan jeg få en bøtte vakum?" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superburner Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 her har nok kompen blitt skeiv og detti ned i bunnpanna.. og kamma har kortslutta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Ingenting er morsommere enn å stoppe 18-åringer eller folk som netopp har kjøpt ny bil eller lignende på følgende måte: De tar løs, mens du står å ser på, så veiver du plutselig med armene, løper etter og roper STOOOOOP med et forskrekket/bekymret utrykk i ansiktet. Når vedkommende stopper, nervøs og bekymret og sveiver ned ruta peker du på fremdekket og sier: Hjulet ditt går rundt! Satan så nervøse mange blir :P hehe. den gjekk eg faktisk på. akkurat fått lappen og var på vei ut fra skuleplassen da læreren peikte på hjula og ropte. 2hjula dine går rundt". hehe. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 kammen din er gåen, bytt til børste:):) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 "trur d e litt lite fordelerfett i tenningsmodulen." (den tok jeg på en kompis som hadde startvansker) forresten, om det er lite fordelerfett i tenningsmodulen din, så hjelper det å ha en kompis med bil og startkabler.. ;) Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weezel Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Kast i hengerfestet ;d Siter - 92 Audi S4 2.2T quattro x 92 Audi 80 2.3 quattro x 96 Volvo 460 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroën racer Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Defekt kamjeksel... En pakke med kjørnemerker og en tube sleggefett takk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Igangsettestopperen har løsna seg fast... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg