Polardego Skrevet August 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Syns også Zender-felga passet bedre ja, Porsche-hjula kan du gi til meg Håkon, så blir du kvitt dem :D Eirik Så mye penger har du ikke Eirik... :klovn: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Siste oppdatering før jeg setter meg i bilen og setter kursen mot Tyskland... Ny deleinvasjon idag, Tronrud Bil i Moss er jaggu kjappe med leveransene... Dørhåndtakene fra BMW E12 passet perfekt på... Så var det å montere fangerne da, litt av et puslespill... :? Manglet selvfølgelig klips til å feste lista med, så det får man bestille i morgen... Men satte på fanger sånn foreløpig i allefall... Nå blir de nye framstolene og gulvteppe hentet i Tyskland, muligens noe annet også. Vi får sjå... Når er tilbake så håper jeg at den nye forgasseren er kommet (weber 32/36) samt resten av klipsa. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Hvordan går det her? Venter på update :) Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Denne blir strøken,som alt annet du fikser! Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Denne står stille om dagen da det tar laaaaaang tid å få trekt om seter og skaffe diverse småting. Tipper vi bikker nyttår før setene dukker opp. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Håkon får vel ikke gjort så mye han heller? Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 sist gang jeg sjekka på denne rtåden så var det ingen framgang men nå har d jo sjedd MYE.. sjedd så mye at tilogmed jeg har skaffet e21 =S 318i min da men men. regner ikke med at den blir halvparten så pen å bra som din. hva er specs på den motorn da? Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 får håpe e21 blir den nye populære 3-serien, da det er den eneste 3-serien som er pen. Det er penest med to lykter, men det er jo grisegromt uansett.. en kammerat av meg har en grom 323i, den hvite med m-fargestriper skrått over panser,tak,baksjerm, som gikk på rudskogen(bmw-treffet) i sommer... den blir grom nå;) ser bra ut det du holder på med, heldigvis går du for ekte BMW som har fronten den riktige veien! BMW har blitt så kjedelig med den flaten fronten og ikke den skrå-fallskjerm fronten som har gjort BMW til BMW. lykke til. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Takker for hyggelige tilbakemeldinger, nå skal jeg bare bli helt ferdig med den dobbeltsidige lungebetennelsen så blir det vel framgang her igjen... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 Takker for hyggelige tilbakemeldinger, nå skal jeg bare bli helt ferdig med den dobbeltsidige lungebetennelsen så blir det vel framgang her igjen... :) når du først gjør noe, så gjør du det grundig! inkludert det å bli syk :D du får ha god bedring da. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 når du først gjør noe, så gjør du det grundig! inkludert det å bli syk :D du får ha god bedring da. Haha, ja ikke sant... Takk for den og riktig god jul til deg. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 ja god bedrig :P du må bli frisk snart på vi kan se mere awsome fra din side =) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Dette var et skjikkeli gjennomført prosjekt, bra jobba og lykke til:)! Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Blir spennende å se kordan denne blir når er helt ferdig. :) E21 er de fineste bmw ene som ble produsert. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Strøkent arbeid! Sjelden pen E21 :) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg