Gå til innhold

SOMMERTREFF 2006 - Arctic Circle Raceway

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

Noen ganger må man bare gå litt i sæ sjøl istedet for å sutre å klage over alt mulig som andre skulle ha gjordt anerledes. Som f eks ser man en full idiot som står å knuser øl flasker etc er d jo ikke så vanskelig ta tak i d da:cool: Synes d er sykt bra av gutta som står bak sommer treff at dem gidder dra igang å arrangere sånne treff. Dem trengs virkelig hær oppe. Tenk på all jobb dem legger ned iløpet av et helt år som er relatert til treffet å va jeg forstår er d knapt penger igjen på bunnlinja, d kalles et bra tiltak for oss bil idioter:thanks . Mvh Håvard Forsaa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 702
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja var et meget bra treff, men skjønner ikke helt de som kritiserer alkohol på et slikt treff? hadde politiet vært tilstede hele treffet, ville det ikke vært noen som gikk drita full der nede. Jeg satt selv og tok et par øl på lørdags formiddag i 4 tiden, men alt alt med stil for og si det på den måten :)

Dette biltreffet må jo mo som by tjene mye på, og med mye folk,biler og noe fyll, vil det alltid være noe tull. Men ting kan begrenses. feks at alle lampene i 2 etg på fjorgården hotell ble knust lørdagsnatten, dette er veldig unødvendig.

Hyggelig treff, med mye fart og spenning spør du meg! sees igjen i august!

Vil også bemerke en ting til, så at det var kommet flere damer til treffet med bil osv, dette er jo veldig positivt!

Broooom! See you when you get there..

Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen!

 

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092

 

90 BMW 320i

(x) 89 VW Corrado G60

(x) 88 Golf mk2 GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var et meget bra treff, men skjønner ikke helt de som kritiserer alkohol på et slikt treff? hadde politiet vært tilstede hele treffet, ville det ikke vært noen som gikk drita full der nede. Jeg satt selv og tok et par øl på lørdags formiddag i 4 tiden, men alt alt med stil for og si det på den måten :)

Dette biltreffet må jo mo som by tjene mye på, og med mye folk,biler og noe fyll, vil det alltid være noe tull. Men ting kan begrenses. feks at alle lampene i 2 etg på fjorgården hotell ble knust lørdagsnatten, dette er veldig unødvendig.

Hyggelig treff, med mye fart og spenning spør du meg! sees igjen i august!

Vil også bemerke en ting til, så at det var kommet flere damer til treffet med bil osv, dette er jo veldig positivt!

 

ja fjordgården hotel vurderte å ikke ta inn folk fra treffet til neste år pga herverk og bråk. folk ble vel hentet av politi såvidt jeg skjønte.

xaudi coupe2.8q

xpeugeot 205gti

xmazda 929lht

xford capri2.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja fjordgården hotel vurderte å ikke ta inn folk fra treffet til neste år pga herverk og bråk. folk ble vel hentet av politi såvidt jeg skjønte.

 

Idioter finner man jo overalt. Men å relatere slike hendelser til deltakelse på sommertreff blir jo å dra det litt langt da mener jeg... Men de gjør selvfølgelig som de vil..

 

Jeg har uansett bestilt meg rom på Meyergården til neste treff :smilbmw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå på fjordgaard.I første etage.Prøvde å gå i seng kl 01.00 etter en bedre middag på Meyergaarden men ikke faen om det var mulig.Var hyling å skriking ute + i gangene til kl 07.00 søndags mårran.Hvor var vaktene til hotellet?.Skjønner godt om fjordgaard ikke vil ha mer med sommertreffet å gjøre.Er bestandig noen IDIOTER som skal ødelegge for andre.Rom på Meyergaarden er allerede bestillt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen det var jo folk fra sommertreffet....................

 

Greit nok, men det er jo ikke sommertreff sin skyld at noen ikke greier å oppføre seg. Folk som vil herje og ødelegge gjør jo det like lett de helgene i året som det ikke er sommertreff også.

 

BTW: Jeg var hos en kamerat på hotell svartisen på lørdagskveld. Til tross for at vi bare satt og tok det med ro og pratet så ble vi kastet ut av vaktservice kl.01.00 Da var det nulltoleranse, og de som ikke bodde der måtte ut. Enkelt og greit! Surt for oss der og da, men forståelig i etterkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for kanon treff.ja vi på statoil kommer tilbake i august med mye mye mye mer dekk.takker for all god tilbakemelding for jobben vi gjorde der oppe.er det nå ris eller ros plizz gi oss beskjed.

ses i august:thanks :drive2

hva med at dere fra nå tar vare på alle de brukbare dekkene dere får inn i 16 og 17". Og selger de for ...tja 150kr. inkludert omlegging. Det trur jeg vil bli populært.m'm

 

Eventuellt kan jeg vel av erfaring si til dere andre, som bruker en del sett med bakdekk, i løpet av en helg. Dra innom en bensinstasjon, Bilverksted, dekkverksted, etc, å spørr om dere kan plukke med dere dekk fra haugen deres med brukte dekk. Stort sett alle vil bare være glad til for å bli kvitt noen. For de som kommer nedover fra Ballangen og nordover, kan jo bare svinge innom Dekktippen utfor Kjøpsvik å plukke med noen dekk. Der er det mange millioner dekk som venter på æ bli kvernet opp til brensel til ovnen på sementfabrikken. Bare å kontakte Nor-Cem slik at dere slipper å få glisene deres jevnet med jorda av en 90tonns gruvedumper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår