Gå til innhold

SOMMERTREFF 2006 - Arctic Circle Raceway

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

  • Svar 702
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I år braker det løs på Arctic Circle Raceway nok en gang i regi av Sommertreff. Vi håper på mer biler, mer folk og mer dekkrøyk enn noen sinne!

Program for første helgen kommer snart på nettsiden vår, men det som er av større forandringer er at alt av konkurranser og lignende vil skje på Lørdag men premieutdeling på Lørdag kveld.

 

Det blir likevel masse kjøring på Fredag og Søndag som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag blir en "aktivitetsdag" så det blir lite med frikjøring. Dette får man bruke fredag og søndag til. Da blir det MYE kjøring:p

Kanskje liksågreit å sette det opp slik. Sladd og drag tar jo uansett en del tid å avvikle, greit å "bli ferdig med det". :boxing

Håper drag'et i år blir organisert litt bedre, og tidskjema holdt. (Tok for lang tid i fjor (ikke for det, var meget underholdene å se på)) :pray

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje liksågreit å sette det opp slik. Sladd og drag tar jo uansett en del tid å avvikle, greit å "bli ferdig med det". :boxing

Håper drag'et i år blir organisert litt bedre, og tidskjema holdt. (Tok for lang tid i fjor (ikke for det, var meget underholdene å se på)) :pray

 

 

Hehe, hadde litt problemer med 201m i fjor ja. 80% av deltakerne lå jo å sov ut rusen da vi skulle starte :p I tillegg var det endel missforståelser ang gjennomføingen så vi får bare håpe det blir bedre i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh ... gjett om jeg har lyst til å få kjørt litt der :D:D

 

Men åssen vil det fønke med tanke på prøveskilt? Tror ikke jeg har skilt på min i år grunnet at dem koster litt mere en det jeg nok greier å spare med det første.

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh ... gjett om jeg har lyst til å få kjørt litt der :D:D

 

Men åssen vil det fønke med tanke på prøveskilt? Tror ikke jeg har skilt på min i år grunnet at dem koster litt mere en det jeg nok greier å spare med det første.

 

Prøveskilt utstedt av biltilsynet med kjøreseddel for ACR kan politiet ikke gjøre noe med. Når det gjelder årskjennemerker må hver enkelt deltaker sjekke opp dette med utsteder og få et skriv på at bruker har lov til å kjøre på ACR med skiltene. Har du ikke noe dokumentasjon på dette, kan politiet nekte deg å kjøre hvis de vil være vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøveskilt utstedt av biltilsynet med kjøreseddel for ACR kan politiet ikke gjøre noe med. Når det gjelder årskjennemerker må hver enkelt deltaker sjekke opp dette med utsteder og få et skriv på at bruker har lov til å kjøre på ACR med skiltene. Har du ikke noe dokumentasjon på dette, kan politiet nekte deg å kjøre hvis de vil være vanskelig.

Er det ikke opp til arrangør å avgjøre hva som skal være tillatt å kjøre rundt banen?

Dere har jo tross alt leid banen, og om dere vil gå, sykle, hinke eller kjøre vil vel være 100% opp til dere? Banen er ikke offentlig vei.

 

Om arrangør vil legge tilrette for "spesielle" kjøretøy skulle jeg ikke tro det er noe problem. Se bare hva de farter rundt med på Rudskogen osv.

1000hk-monster som ALDRI kommer bli godkjent for gata ;)

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh ... gjett om jeg har lyst til å få kjørt litt der :D:D

 

Men åssen vil det fønke med tanke på prøveskilt? Tror ikke jeg har skilt på min i år grunnet at dem koster litt mere en det jeg nok greier å spare med det første.

 

Jeg har samme tanken som deg!! Med Soarer 4,0 V8er eller Soarer 2,5TT på prøvekilter!! Vi må vel få til en TSCN kolone oppover kanskje!! :afro

 

Treffene er nå lagt til på Terminlisten på Bildilla Magasin ( bildilla.com ) også!! morph

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår