Gå til innhold

SOMMERTREFF 2006 - Arctic Circle Raceway

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

gleder meg som bare det...

*blir ikke ferdi med bilen såe jeg må vente til neste treff for å få kjøre..* :(

 

men har kjøpt nytt kamera, minnekort, og ekstra batteri:well :driving

 

tooo bæææd! får se på økonomien når treffet kommer! har jeg fådd ordna slakken i forstillinga mi og har råd til nye dekk så blir det vel kansje litt loffing rundt banen en dag! sittepå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 702
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tooo bæææd! får se på økonomien når treffet kommer! har jeg fådd ordna slakken i forstillinga mi og har råd til nye dekk så blir det vel kansje litt loffing rundt banen en dag! sittepå?

ja, få bilen ferdi... hehe:D

sitter gjerne på!!! *kommer til å la hjelmen ligge i bilen..*;)

 

 

har kjøpt nytt kamera m/ekstra minne og batteri;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren min skal oppover samt jeg vet om iallefall en Mr2 som skal opp. Kanskje 2 ...

 

Vi skal opp og besøke svigers på onsdagen og kjører fra Haugesund tidlig torsdag morning for å så overnatte i Trondheim før vi kjører i kjempekolonne fra Ikea Trondheim til Mo i Rana.

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det blir noe kolonne kjøring fra Bodø?

Det blir det helt sikkert.. :P men skulle fått samla opp feeeeett mange !

-::-01 Audi A3 1.8TS-::-

-::-97 Audi A4 1.8 -::-

[x] 96 BMW 316 I[x] (Solgt)

[x] 92 Opel Astra F [x] (solgt)

[x] 87 Nissan Sunny [x](Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir det helt sikkert.. :P men skulle fått samla opp feeeeett mange !

 

Okei, men blir ikke å kjøre på vårtreffet. Har ikke fått kjørt inn motoren enda. Skal sikkert komme nedover på lørdag å se på samt ta noen bilder. Blir å kjøre på høsttreffet, da jeg sikkert er ferdig med innkjøringa. Og fått ordnet overnatting, orker ikke å ligge i telt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, men blir ikke å kjøre på vårtreffet. Har ikke fått kjørt inn motoren enda. Skal sikkert komme nedover på lørdag å se på samt ta noen bilder. Blir å kjøre på høsttreffet, da jeg sikkert er ferdig med innkjøringa. Og fått ordnet overnatting, orker ikke å ligge i telt.

 

Skal du kjøre inn pass mange tusen mil? Treffet er ikke før om over ei uke pluss at det er 25 mil til banen fra bodø..

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår