Vomaz Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 bilen skal jo være godkjent å kjøre nå norske veier.. og der er det nok påbudt med endel lys..:driving Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Meld meg på banekjøring i dag.. Dette blir gromt...hmmmmmmmmm Bilen skal få kjørt seg... Er det noen her som vet om noe overnating plasser der...? dersom du ikke har kjente som du kan overnatte til så kan det hende at du sliter litt.. :well jeg må dra til nesna for å sove.. :driving Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emondi Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 dersom du ikke har kjente som du kan overnatte til så kan det hende at du sliter litt.. :well jeg må dra til nesna for å sove.. :driving oki.. får sette meg ned og ringe rundt.... litt kjekt og få en plass og sove... Siter 1995 Toyota Supra(singel turbo) 2007 Toyota Landcruiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M3 Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Er det noen av dere som kommer fra Østlandet/Oslo området som har plass til en veninne av meg på returen? Fra Oppdal til Oslo. Hun er ei veldig trivelig og søt jente sånn at det er sagt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Da var prøveskiltene kjøpt og betalt :D:D (Ja det står også ACR på dem ;) ) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Jaaa, nå er det ikke lenge igjen gutter å jenter.... Gleder meg som en unge på julaften... :D Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Da var prøveskiltene kjøpt og betalt :D:D (Ja det står også ACR på dem ;) ) sa du bare at du skulle ha prøveskilt for ACR, eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 sa du bare at du skulle ha prøveskilt for ACR, eller ? Sa sikkert at han skulle til ACR, alltså strekningen.... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 ja det er det jeg tenker på, for jeg vil gjerne kjøre dit, der og opp igjenn... såe, må vite hvordan jeg skal formulere meg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Sa sikkert at han skulle til ACR, alltså strekningen.... Jeg sa jeg skulle til Mo I Rana og kjøre på ACR. Tror ikke dama helt var med på hva ACR va men jeg sa at politiet trengte det på lappen om jeg skulle kjøre på banen. Var ikke noe problem det. Det som heller var ett "problem" var antall dager med prøveskilt. Ble en liten fin sum når en skal ha skilter fra onsdagen til mandagen :D Du bare fremlegger det helt direkte så burde det ikke være noe problem. Jeg sa dog at sålenge BT var litt "vanskelige" med regging av kjerra mi så var prøveskilt eneste mulighet for meg å få kjørt der oppe og det var greit det (eller spørs om hun hørte det men jeg sa det iallefall) ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 kult :D mye måtte du ut med for skiltene da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 275,- pr dag som er standar raten. Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 det høres da respektabelt ut :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra 4 Life Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Jeg har så lyst til å kjøre på banen, men har jo mista lappen, så regner med at det blit vanskelig:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 gleder meg som bare det... *blir ikke ferdi med bilen såe jeg må vente til neste treff for å få kjøre..* :( men har kjøpt nytt kamera, minnekort, og ekstra batteri:well :driving Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg