SHN-Motorsport Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 gleder meg som bare det... *blir ikke ferdi med bilen såe jeg må vente til neste treff for å få kjøre..* :( men har kjøpt nytt kamera, minnekort, og ekstra batteri:well :driving tooo bæææd! får se på økonomien når treffet kommer! har jeg fådd ordna slakken i forstillinga mi og har råd til nye dekk så blir det vel kansje litt loffing rundt banen en dag! sittepå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 tooo bæææd! får se på økonomien når treffet kommer! har jeg fådd ordna slakken i forstillinga mi og har råd til nye dekk så blir det vel kansje litt loffing rundt banen en dag! sittepå? ja, få bilen ferdi... hehe:D sitter gjerne på!!! *kommer til å la hjelmen ligge i bilen..*;) har kjøpt nytt kamera m/ekstra minne og batteri;) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Libra Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Titt Titt !! Er det noe som skal på treffe som er fra Stavanger/Sandnes området ^? Om evnt blir det kjørt i "kolone" oppover ... ? Hilsen Jenta :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Jeg og samboeren min skal oppover samt jeg vet om iallefall en Mr2 som skal opp. Kanskje 2 ... Vi skal opp og besøke svigers på onsdagen og kjører fra Haugesund tidlig torsdag morning for å så overnatte i Trondheim før vi kjører i kjempekolonne fra Ikea Trondheim til Mo i Rana. Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaAahL Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Noen som vet om det blir noe kolonne kjøring fra Bodø? Det blir det helt sikkert.. :P men skulle fått samla opp feeeeett mange ! Siter -::-01 Audi A3 1.8TS-::- -::-97 Audi A4 1.8 -::- [x] 96 BMW 316 I[x] (Solgt) [x] 92 Opel Astra F [x] (solgt) [x] 87 Nissan Sunny [x](Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Det blir det helt sikkert.. :P men skulle fått samla opp feeeeett mange ! Okei, men blir ikke å kjøre på vårtreffet. Har ikke fått kjørt inn motoren enda. Skal sikkert komme nedover på lørdag å se på samt ta noen bilder. Blir å kjøre på høsttreffet, da jeg sikkert er ferdig med innkjøringa. Og fått ordnet overnatting, orker ikke å ligge i telt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakern Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Noen som skal kjøre fra Tromsø tidlig fredag?. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Okei, men blir ikke å kjøre på vårtreffet. Har ikke fått kjørt inn motoren enda. Skal sikkert komme nedover på lørdag å se på samt ta noen bilder. Blir å kjøre på høsttreffet, da jeg sikkert er ferdig med innkjøringa. Og fått ordnet overnatting, orker ikke å ligge i telt. Skal du kjøre inn pass mange tusen mil? Treffet er ikke før om over ei uke pluss at det er 25 mil til banen fra bodø.. Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Må kjøre den inn med 5.000 km, har vel 2.000 igjen. Men det kommer et treff til høsten. Ikke spør meg hvorfor det er 5.000, gjør bare det som jeg har blitt fortalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 fagfolk som har sagt det? 500 mil er solid langt. Regner med det dreier seg om total rebuild av motor. Selv da er 500 mil høvelig langt ja Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Noen som skal kjøre fra Tromsø tidlig fredag?. tja hvor tidlig vi kjører er usikkert, men vi kjører sikkert så vi er der i 6 tiden :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drifter-X Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 fan for en rå bane..Bittert jeg ikke er hjemme den helga :( Siter 95 200 Sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 ja uten tvil at det er et bra annlegg der :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.V@$$b0t|\| Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 ingen som har plass til meg ? :) Siter Kjøretøy: golf iv 4.motion TDI & Golf 2 1.6td -audi coupe quattro.prosjektet x golf 2 -91 x golf gti 16v -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M3 Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 fan for en rå bane..Bittert jeg ikke er hjemme den helga :( Hva skal du hjemme på Averøya når treffet er i Mo?? Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg