saab9000 Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 jeg lurer på hva en bilmekaniker tjener i året? er bare 14år så jeg har ikke så mye peil! hehe:) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 jeg lurer på hva en bilmekaniker tjener i året? er bare 14år så jeg har ikke så mye peil! hehe:) Var en annen tråd her for en stund siden, bare å søke. De tjener ikke så veldig bra Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=62852&highlight=bilmekaniker Bilelektriker http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94809&highlight=bilmekaniker Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Var en annen tråd her for en stund siden, bare å søke. De tjener ikke så veldig bra Tjener ikke bra..? Hvor mye er bra da..? Broder'n er lastebilmekaniker og tjente sist år 350.000.- Jeg er elektrikker og tjener omtrent det samme.. Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 da tjener han 100 000 mer enn det jeg kjenner til kompisen gjør. Men da uten overtid etc. og før skattetrekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Kan tenke meg at det ligger på 220000,- før skatt og overtid. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Men det hjelper mye med fagbrev innen bilmekanikk/lakk eller lignende.. For da er det ikke akkurat vanskelig å ta på seg litt "mørkt" arbeid, og det vises på regnskapet vet dere.. Og vet at det ofte er mulighet å få bruke verksteded du evt. jobber i på kveldstid noe som gjør at de fleste uten den største garsjen eller verkstedinnventaret kan ta på seg svart arbeid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,7 turbo Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Kommer ann på om du jobber på merkeverksted eller privat..!! jeg jobber på et privat verksted og tjener 175 kr timen.. så kan du jo regne selv..!! Vi har ikke så dårlig betalt..!!! Siter toyota 4Runner 36" KE70 m/bmw turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Jeg er lærling innen industrimekanikerfaget nå, i følge Aetat skal vel lønna ligge på rundt 300000, på jobben ligger de fleste rundt 400000 i året, det er da snakk om Brutto lønn. Vet ikke hvordan det er med bilmekaniker yrket, men som industrimekaniker kan du nok påregne en GOD del overtidstimer, grensa på 200 timer blir ofte sprengt med glans. Du får betalt etter hvor mye du jobber. Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Men det hjelper mye med fagbrev innen bilmekanikk/lakk eller lignende..For da er det ikke akkurat vanskelig å ta på seg litt "mørkt" arbeid, og det vises på regnskapet vet dere.. Og vet at det ofte er mulighet å få bruke verksteded du evt. jobber i på kveldstid noe som gjør at de fleste uten den største garsjen eller verkstedinnventaret kan ta på seg svart arbeid... men tror ikke de fleste større verksteder liker at de ansatte jobber svart etter jobb. iallefall ikke så mye.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 men tror det er store forskjeller fra Nord til Sør her. Mener mekanikere i nord tjener mindre enn bilmek. i sør. 175 er ganske mye i privat bedrift. tror ligger på ca 145 her opp timen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Litt feil å velge yrke etter lønn, men det er en av tingene som bør sjekkes ja. Hadde selv ca 25K brutto i fastlønn for noen år siden, før bonus. Forøvrig er vel dette veldig lite teknisk, og bør flyttes av en moderator? Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 har 300k brutto. så kommer overtid i tillegg.. har ikke så ille betalt egentlig. Jeg jobber på et privat verksted , og lønna er ganske lik merkeforhandlerene... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Tjener ikke bra..? Hvor mye er bra da..? Broder'n er lastebilmekaniker og tjente sist år 350.000.- Jeg er elektrikker og tjener omtrent det samme.. Var feil av meg å skrive dårlig, fikk inntrykk av det fra den i den andre tråden Men ser nå at det var feil:peace: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 hadde 145 kr timen som bilmekaniker,ikke til å bli rik av:p + Bonus Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg