selbekk Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 litt klumsete plassering av oil catch tanken og alarmen :P Og hvor er batteriet ditt? digger ikke intercooleren din, litt stor for my taste, men så lenge det funker så. Tips: kanskje du kunne få spesialbøyd ETT rør fra inntaket til iallefall ute av syne, gjerne i høypolert eller krom. Og kanskje ta vekk teipbiten på turbosiden ;) finfin motor. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 litt klumsete plassering av oil catch tanken og alarmen :P Og hvor er batteriet ditt? digger ikke intercooleren din, litt stor for my taste, men så lenge det funker så. Tips: kanskje du kunne få spesialbøyd ETT rør fra inntaket til iallefall ute av syne, gjerne i høypolert eller krom. Og kanskje ta vekk teipbiten på turbosiden ;) finfin motor. Som sakt er mye midlertidig kun for og få kjørt, så mye skal flyttes... Batteriet står nå bak sammen med anlegget... får se om jeg får brukt cooleren med den nye fangeren men liker store coolere jeg og funker jo bedre med tanke på hvor stor flate som kjøler luften... Kanskje du kunne få spesialbøyd ETT rør fra inntaket til iallefall ute av syne??? du bør vel kansje skrive om den slik at oss andre forstår også... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 ser bra ut dette, men var litt rotete. Men så lenge det funker så er jo det viktigst! Ble en del anerledes i forhold til hvordan det blir i motorrommet mitt! Men gratulerer med vel overstått ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Ble bra, samme hvor stor IC'en er så lenge den blir dekket til vel..? Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Hører rykter om oljelekkasje Maguns.. Hva skjer? :\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Hvordan er det med plass til fangeren når IC "henger" så langt fremme? Hvordan har du montert den? Har du et bilde med fangeren på? Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Hører rykter om oljelekkasje Maguns.. Hva skjer? :\ Har en liten olje lekasje fra org olje kjøler ja, pakninger bestilt! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Hvordan er det med plass til fangeren når IC "henger" så langt fremme?Hvordan har du montert den? Har du et bilde med fangeren på? Får ikke plass til org fanger grunnet stor ic, derfor bestilt Rieger RS4 fanger så får se om lager til noe der... Hørte at den stål skinnen som ligger inne i org fangeren har en jobb med tanke på stivhet så blir enten og få laget et nytt slikt stag for eneste denne kan påvirke er jo sideveis stabilitet og legge dette staget rundt ic eller rett og slett og bytte ic. Ser ikke på dette som noe stort problem, halve morroen med et slikt projekt er jo nettopp og produsere deler selv så det ikke blir likt som et kit eller noen andres deler! :D De fleste coolere hat påsveisede "muttere" til og skru bolter i og dermed feste icen i stag, det hadde ikke min så jeg har fått dette sveiset på... Har ikke bilder med fanger på da det er ca 3 uker til får min RS4 fanger... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 allright... har tenkt lenge på å bytte ut fyrstikkeskecooleren med en større som titter frem i fangeren. Vet ikke hva fangeren min heter, men du ser på bildet hvordan den ser ut. <-------------------- Fint med en update når du får fangeren på plass. :) Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 ser ut som vanlig RS fanger men vanskelig og se... ville anbefale deg en slik som acoupe kjøpte, billig (ca1000kr) fungerer helt fint til G60. Vet folk sier den hadde holdt til turbo prosjektet mitt også men holder fast på at storre kjøler med lik flow har bedre kjøle effekt grunnet større flate som blir nedkjølt. PS min kjøler no jevlig! :D Lykke til! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Montert pakningene Magnus? Går den fint nå, uten lekkasje? Isåfall, du vet hvor jeg bor! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Har ikke hatt tid til og gjøre så mye annet en og kjøpe inn delene jeg trenger. sender deg en meld da fangeren er på plass og lekasjen tettet... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Den er roger! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Skjer ikke mye for tiden... var nettopp på jobben og teipet på stylingen bare for og få et inntrykk av hvordan det blir hvis jeg bestemmer meg for og bruke noe av det... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 :pics Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg