Gå til innhold

Mitt turbo Prosjekt

Ranger emnet


G60 Racing

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 217
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Driver og prøver frem litt med eksos hus på turboen nå for at den skal spinne opp fortere, har ar42 nå så dere for skrike ut om noen har et ar 36 eksos hus (turbin hus) til T3 med T3 flens! :D

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var projektet snart ferdig, DVS. bilen er kjørbar og fikk noen mil i går men får jo ikke rs4 lokk fangeren før om ca 2-3 uker...

ingen vits og provosere politiet med og kjøre uten så bilen blir mere eller mindre stående til fangeren er på plass...

Glemte camen på jobben hvis ikke skulle dere få sett resultatet også! :D

Pix comming! :D

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg håper du fortsatt hadde støtfangerjernet i, for det er en sterk del av bærerammen. Ikke gjør det mer iallefall.

 

såpass, det viste jeg ikke... satt jo i 6 skruer så virket nesten ubetydelig synes jeg... men men...

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den sitter i 2 skruer på hver side. Skrudde du ut skruen i midten også? De fester forstillingen eller noe fancy (det heter subframe på engelsk iallefall), og du bør ABSOLUTT ikke kjøre uten disse i. Det høres veldig farlig ut iallefall.

 

mente det var 3 på hver side jeg, men mulig det var 2...

trengte ikke skru ut noe på midten for og få av fangeren så den sitter der fortsatt... da kommer jeg til og gå til innkjøp av annen cooler i og med at jeg ikke får plass da jeg må bruke den rammen som sitter i fangeren også...

Den rs4 look fangeren som du la ut bilde av har jeg foresten bestilt! Den så bra ut! :D

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var projektet nesten ferdig, det som gjenstår er og rydde op litt under panseret nå som motoren går og bilen er kjørbar.

venter på rieger rs4 front fanger for og dekke smykket mitt! :D

 

Fant foresten noen bilder jeg tok sist helg eller noe...

DSCI0275.jpg

 

DSCI0270.jpg

 

Litt utydelige men dere ser vel det meste :D

 

Respons?! hehe

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår