BLACK.PEARL Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Kjøp japansk morrobil med turbo og 4wd = Mazda 323 GT-R Kos deg om sommern og gled deg til vintern :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 egentlig så det det samme, vil helst ungå å skru noe som helst! Forhjul-bakhjul eller firehjulstrekk er egentlig det samme for meg. Skal helst ikke ruste nei, og vil gjerne ha en som er litt stidlig både inni og utenfor :) Lyd er heller ikke et viktig faktum, bare det ikke høres ut som jeg kommer i bestemors elektriske rullestol lissom. Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Kanskje litt over din prisklasse, men den bør være mulig å prute ned endel: Alfa Romeo 155 Q4. 4WD og 250 hk. Den er ikke verdens peneste, men et nytt oppsett felger bør gjøre mye. Og slik høres de ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Kjøp nissan 200sx hvis du vil ha rå bil. og ikke ønsker å skru deg ihjel.. dessverre er de altfor vanlig:( 323 GTR er jo også rått.. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 vel vel, detta må bli audi coupe detta kiddie fin lyd, ser bra ut, går greit(hvertfall 20v) ikke rustproblem, motor holder, drivverk holder osv.. for 100k så få du en fin en, kanskje gå for en compotition? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Anbefaling sortert etter drivverk: FR: BMW E36 325i (om du har råd til forsikringen). FF: Honda Civic VTi hatchback og sedan (rimelige og lette biler). 4WD: Eldre Subaru Legacy i turboutgave (om du vil være kongen sommer som vinter). MR: Toyota MR-2 (SW20-type) gode og holdbare biler. Felles for alle er et bra tuningpotensiale, bra byggekvalitet (spesielt BMW'en), og så faller de ikke i staver rundt første sving som en hvilkensomhelst Peugeot/Renault/Fiat/Alfa (no flame intended). Dette er også, kanskje med unntak av Subaruen med sin boksermotor og trange motorrom, biler en vanlig person kan skru på uten alt for store vanskeligheter. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 er ganske kresen på utseedet, liker ikke vippelykter (vet ikke hvorfor). Men si jeg skal ha en fet bil, med ikke fullt så stor motor. Hva ville dere ha foreslått da? Hjertlig for alle svar! Dere hjelper meg mye, og får meg til å tenke :D hehe Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 hehe, buuump Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Kanskje litt over din prisklasse, men den bør være mulig å prute ned endel: Alfa Romeo 155 Q4. 4WD og 250 hk. Den er ikke verdens peneste, men et nytt oppsett felger bør gjøre mye. Og slik høres de ut ;) ikke for å si no stygt.. men den bilen så ikke så bra ut, men mye gamp da :D Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Toyota mr2 er jo fine biler! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 litt upratisk, bare 2 seter.. helt 4 eller 5seter:P Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Saab 9000 turbo. Kanonbiler. Komfortable, ligger bra på veien (ihvertfall med senking), sterk, bunnsolid motor, og fornuftig konstruksjon. I tillegg er de enkle og ekstremt billige å trimme:) En sikker vinner:) mvh oddi Et ord: Turbolagg så det holder! ble 4:) Edit: Audi Coupe er stilige biler! Dessuten så trenger den ikke noe plastikk, bare senk og felger! litt upratisk, bare 2 seter.. helt 4 eller 5seter:P Bakseter har de også Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Et ord: Turbolagg så det holder!ble 4:) Hehe. Husker Top Gear episoden fra 91, eller? :P Åja, awful turbolag! ;) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Hehe. Husker Top Gear episoden fra 91, eller? :PÅja, awful turbolag! ;) Hehe, ja :) Trodde det var 89 :O Men jeg er ikke så god på årstall da.. Men! Audi Coupe er saken! Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Kjøp nissan 200sx hvis du vil ha rå bil. og ikke ønsker å skru deg ihjel.. dessverre er de altfor vanlig:( 323 GTR er jo også rått.. Etter det jeg så på profilen din så er du19 år gammel...Har du tenkt på hva det koster å eie en 200sx..? Forsikringen på 200sx i ditt navn med 20% bonus..? Jeg kikka på en 200sx for 2 år siden..da var jeg 28 år gammel.Forsikringsselskapet ville ikke ha bilen før jeg var fylt 30..!? men hvis de skulle ta den så skulle de ha over 10.000.- i året,og jeg hadde 70% 2 år i bonus..Dette var i Gjensidige forsikring.Bare et eksempel og en ting du bør tenke på før du kjøper en bil med litt motor i.Sjekk forsikringen på den bilen du finner ut at du vil ha,ring till ALLE forsikringsselskaper og finn den billigste FØR du handler. Lykke til med bilkjøpet..:) Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg