Gå til innhold

Hvilken bil skal jeg kjøpe?

Ranger emnet


Fues

Anbefalte innlegg

Da vet jeg om en knall bil til deg.!! Hvis du er seriøst interressert i en ulv i fåreklær..

Det er en Mitsubishi Galant Super VR-4..kun produsert 18 eksemplarer.En bil er utenfor Japan og den er i Norge.Kjenner han som skal selge den.Koster litt mer enn 100K men ikke mye.240 hester,4WD,4WS,skinn....men du må sitte på høyre side å kjøre den..:)

 

Hvis du er interressert så send meg en PM..

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da vet jeg om en knall bil til deg.!! Hvis du er seriøst interressert i en ulv i fåreklær..

Det er en Mitsubishi Galant Super VR-4..kun produsert 18 eksemplarer.En bil er utenfor Japan og den er i Norge.Kjenner han som skal selge den.Koster litt mer enn 100K men ikke mye.240 hester,4WD,4WS,skinn....men du må sitte på høyre side å kjøre den..:)

 

Hvis du er interressert så send meg en PM..

 

No offence til trådstarter, men den bilen bør kanskje ikke kjøres rundt av en 18 åring da;) Vet hva slags bil det er..

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare av ren nygjerrighet (ikke det at jeg vurderer denne bilen) men ca hvor mye ville det ha kostet å få den ferdig registert i norge? uten forsikring :P

 

Takker for alle gode svar, har ivertfall begynt å tenkte hardt her, hehe :D

 

okey!rett meg om eg tar feil!så lenge momsen er betalt trenger du ikke betale ei krone for å ha denne bilen!det er førstegangsregistreinga som koster flesk og den behøver du ikke,med mindre du skal ha skilt! men forsikring kan du vel ha uten registrering...

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No offence til trådstarter, men den bilen bør kanskje ikke kjøres rundt av en 18 åring da;) Vet hva slags bil det er..

 

Er tildels enig med deg..hadde jeg hatt en slik bil når jeg var 18 hadde det vel ikke vært mye igjen av den.. aneglsmili ,men jeg refererer til trådstarter og svarer der etter..bil til 100k..? med motor..? uten tvil denne bilen..her er linken til salgs anonsen.

 

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=900287

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burte ike kjøpe annet en japansk vis du ikke ønsker å skru!!!

 

Noen forslag:

http://eng.autoscout24.com/home/index/detail.asp?ts=4747948&id=otd1qybketi&sc=&make=46&eurofrom=&euroto=&zip=

 

Som kan fort bli sånn!

2fastConcepts-de-mazdaMX6-geilo.jpg

 

Eller som min!

CIMG0470.jpg

1992 Mazda Mx6 2.5i V6 <------ My car

...:::Det er ikke farten som dreper, men hvor fort du stopper:::...

Besøk http://www.mazda-ogn.org

 

har hatt:

Mazda 626 94 1.8 glx

volvo 242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burte ike kjøpe annet en japansk vis du ikke ønsker å skru!!!

 

Noen forslag:

http://eng.autoscout24.com/home/index/detail.asp?ts=4747948&id=otd1qybketi&sc=&make=46&eurofrom=&euroto=&zip=

 

Som kan fort bli sånn!

2fastConcepts-de-mazdaMX6-geilo.jpg

 

Eller som min!

 

wow... har det skjedd på din bil enda? eller går det ikke SÅ fort?

 

Personlig ville jeg ha gått for noe som er kurrant, trygt og driftsikkert, mao. ikke en skjelden bil, slik som den mx6'n (mulig det er en bil det er mange av, men jeg har iallefall ikke sett en før) trygt, nevner Volvo, Saab, Renault (Renault kan vel egentlig ikke kalles driftsikker da)

 

noen få tips

1. Hold deg unna "skjeldene" biler.

2. Hold deg unna Fransk og Italiensk

3. Kjøp en bil du liker.

4. Ikke kjøp en bil som er kjørt tulling med.

 

Personlig ville jeg ha kjøpt noe amerikansk, men akkurat på det punktet kan du bare overse min mening (tror jeg er litt miljøskada)

Bilpark:

-00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8

-67 Chevrolet Chevelle 396BB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey!rett meg om eg tar feil!så lenge momsen er betalt trenger du ikke betale ei krone for å ha denne bilen!det er førstegangsregistreinga som koster flesk og den behøver du ikke,med mindre du skal ha skilt! men forsikring kan du vel ha uten registrering...

 

Må jo ha hvite skilter for å få kjørt året rundt og ikke bare den første mnd. som den har blitt momset inn i landet, og + ett par dager til da, med mindre man ikke jobber som bil selger og har tilgang på de skiltene hele tia..

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår