[høie] Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by Urgolf Jeg og....;) Kristian Nåken av dokke to som forsatt har bra gti-kasse til salgs? :op evt pris?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[høie] Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 ikkje meininga å spora av post'en din Dinglevims! e bare kje heilt inni detta...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 jeg har fortsatt gti motoren min stående. den er med forgasser vilket betyr ca 90 hk i følge vag. ergo trenger du ikke gjøre noe med bilen ellers, bare dytte motor og gir ned gi motoren en sørviss og tut og kjør thor :D Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF/TIC Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Girkassene er forskellige fra ener til toer ivertfall..girkassefestet er festet i framkant på enern mens toern er i bakkant..men 1er kasse skal gå på en 2er motor meiner ej. Siter 82 VW golf mk1 GTi (16v) 86 VW golf mk2 GTi16v www.west-cruising.cjb.net 97 VW Rs Vento-x- 85 VW Jetta GTi-x- 87 DOGDE RAM 250LE Lang utgave.(HINNA) Ålesund e byen å vw audi e merket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg