Jump to content
Bilforumet.no
Sign in to follow this  
bmw335

Nissan Skyline godkjent på ordinært vis!!!

Rate this topic

Recommended Posts

Fikk i beskjed om at Need4speed nå har klart det mange hevdet var umulig:

" Endelig har need4speed-teamet klart det mange hevdet var umulig! Fredag 13.januar godkjente vi denne 95 modellen Nissan Skyline R33en på ordinært vis. Dette innebærer en rekke fordeler fremfor andre Skyliner som er godkjent på unntaksregler og motorhistorisk grunnlag. Bilen er blant annet godkjent for 5 personer! I motsetning til andre godkjente Skyliner(motorhistorisk godkjent og godkjent på unntak), vil du her ha helt vanlige bruksmuligheter. Du kan dermed senke bilen, sette på uoriginale felger, style opp bilen etc. uten frykt for å miste skiltene! "

PS: Dette er en bil som er tatt direkte fra Japan og har IKKE vært innom England på turen hit.

http://www.need4speed.no/index.php?option=com_content&task=view&id=134&Itemid=1

Nå kan jeg bare si at jeg venter enda mer på mitt strøkende eksemplar som PC har skaffet meg!!!! :lol :lol :lol :lol

Og til alle dere som har tvilt: Disse guttene holder det de lover!

Les nøye! Denne bilen er ikke godkjendt etter noen unntaksregel. Bilen er godkjen som helt ordinær bil du kjøper i butikken. Alle andre Skyliner i Norge er enten registrert på motorhistorisk grunnlag eller etter unntaksregelen.

Her har gutta brukt MAAASSSSEEE penger på å få bilen godkjent av TUV i Tyskland!

Bilen er også registrert som 5 seter.....

tror Per Christian og teamet er de første i norge ja! faktisk er alle de andre registrert under et eller annet "unntak". bilene må forbøi forholdsvis originale osv. Helt topp dette!! ;) ;) ;) stå på, og dere får kanskje til GTR også, som forøvrig JSI fikk til 11/1-2006, men med unntak!?

rettesett meg hvis jeg tar feil,men er det ikke slik at hvis en bil er registrert på motorhistorisk grunnlag så skal dette stå i vognkortet..?

G-Man

om den er regget på m.historisk står det printet i vogn kortet jo.