Prebendju Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 At du i det hele tatt klarer å selge noe sånt er jo en bragd i seg selv :) Tror det der er den fineste 242'n jeg har sett også. me 2 Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Det er så synd det som skjedde med den bilen din etter du solgte den.. Den 242en der er en av de peneste jeg har sett siden jeg så den første gangen for leeeenge siden. Måtte den som ødelagde bilen din dø en smertefull død!! :ex_machin jeg skjønner ikke helt utsagnet ditt, en bil forblir ikke strøken til evig tid etter den har vært pussa opp, og da må man ta nye tak når eventuelt rust dukker opp, kansje det har vært gjort hastverksarbeide fra før av også? i hvertfall så er det ingen som fortjener og dø fordi pga at en bil har forfalt... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Mye fine biler her:) Skal antageligvis hente meg en 242 79 mod til neste helg.. Men trur jeg skal bygge om fronten å baken? noen som mener noe annet? Mvh Petter Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 jeg skjønner ikke helt utsagnet ditt, en bil forblir ikke strøken til evig tid etter den har vært pussa opp, og da må man ta nye tak når eventuelt rust dukker opp, kansje det har vært gjort hastverksarbeide fra før av også? i hvertfall så er det ingen som fortjener og dø fordi pga at en bil har forfalt... Mulig at vedkommende kanskje har knust bilen? Jeg ringte BT forrige dagen for å sjekke om "min" 242 fortsatt lever... Da fikk jeg den triste meldingen om at den var vraket i 2000... :???: Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Mye fine biler her:) Skal antageligvis hente meg en 242 79 mod til neste helg.. Men trur jeg skal bygge om fronten å baken? noen som mener noe annet? Mvh Petter Jeg mener noe annet :deng Er uansett såpass billige biler, og ikke sååå vanskelig å finne at det lønner seg å bygge om. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Du gjør det ja:) hehe... Men er ikke noe fan av di små firkantede lyktene! å like i alle fall ikke bak lyktene! Men kan bygge om bak å ha den orginal forran? Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Eller hvorfor ikke kjøpe en litt nyere istedenfor å "ødelegge" en klassiker...? Forstår at du vil ha 2 dører men likevel..... Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Er ikke snakk om å ødelegge noe som helst, bare lufter tanken litt? Nå har jeg tross alt ikke kjøpt bilen ennå! Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Kjøp en 81-84 = problem løst;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 sorry OT innlegg, men hvor mange 242GT ble solgt i norge?? og hvor mange er vraket. Har aldri sett en GT med norske skilter. Og hvor mye kostet denne bilen i forhold til den DL\GL i samme årsmodell. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Har sett noen, bl.a Henrik sin er originalt en GT. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 det ble solgt ca 30stk 242gt ny i norge tilsammen i 78 og 79. hvor mangen som er gått i pressen vet jeg ikke,men bilen jeg postet på forrige side går fremdeles her i bergen. det er også den eneste 79mod gt'n som ble solgt ny her i bergen. jeg kjenner også til 3stk andre gt'er som går her i bergen. en 78mod som eies og brukes av en eldre mann,og en 79mod som er under resturering (den har blitt koster på snart 100tusen kr,og det er bare i helt nye orginale deler!!!) samt en 79mod som bare står på en låve,og det har den gjort de siste 6-7årene,men det er en california bil.. samt to stk 78mod gt som har blitt høgget her,men det har vært dårlige biler.. og en 242gt i 1979 var ca 40% dyrere enn en standard 242dl så vitt eg vet! sorry OT innlegg, men hvor mange 242GT ble solgt i norge?? og hvor mange er vraket. Har aldri sett en GT med norske skilter. Og hvor mye kostet denne bilen i forhold til den DL\GL i samme årsmodell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 ... de fæle "hele-slekta-dra på-piknikk-og-sitte-på-fangern-og-kikke-utover-verden"støtfangerne ser ut.. Hehe... :lol Eller Negerlepper som jeg kaller det... :???: Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Jeg vet i hvertfall om EN original 242GT som ruller rundt på veien... Men det er en 77 modell el noe deromkring tror jeg.. Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg